Comunicat mèdic de Sergi Samper

El migcampista cedit al Las Palmas ha estat intervingut aquest divendres a la tarda a Barcelona d’una fractura al mal·lèol peroneal i de la ruptura del lligament lateral intern del turmell esquerre

El jugador Sergi Samper, cedit aquesta temporada a la UD Las Palmas per part del FC Barcelona, ha estat intervingut aquest divendres a la tarda a Barcelona d’una fractura al mal·lèol peroneal i de la ruptura del lligament lateral intern del turmell esquerre. El temps aproximat de baixa per al migcampista català és de quatre mesos.

Samper va fer la pretemporada sota les ordres d'Ernesto Valverde, i va jugar els tres partits de la gira als Estats Units i també contra el Nàstic a Tarragona i davant el Chapecoense al Gamper. Al final de l'estiu va marxar cedit al conjunt canari, amb el qual ha disputat cinc partits (dos de Lliga i tres de Copa del Rei). Cal recordar que la temporada anterior el migcampista català va estar cedit al Granada, amb el qual va jugar 23 enfrontaments.