Rafinha, amb una lesió al menisc

Les proves realitzades aquest dilluns han confirmat que el migcampista blaugrana té una petita lesió al menisc intern del genoll dret

Les proves realitzades han confirmat que el jugador del primer equip Rafinha té una petita lesió en el menisc intern del genoll dret. L’evolució en les properes 48 hores determinarà l’acció terapèutica a seguir.  El jugador blaugrana es va retirar al minut 17 del partit corresponent a la jornada 29 de Lliga davant el Granada a causa d’una acció fortuïta.

7 gols en 28 partits

Rafinha ha jugat un total de 28 partits amb el Barça aquesta temporada: 18 a la Lliga, 4 a la Copa del Rei i 6 a la Lliga de Campions, en un dels quals sortint de titular, en la remuntada històrica davant el PSG (6-1). Aquesta està sent la temporada més golejadora de Rafinha amb un total de set gols, sis d’aquests a la Lliga. L’altra diana la va aconseguir a la Copa del Rei. Precisament un d’aquests set gols va servir per sumar els tres punts davant el Granada a la primera volta al Camp Nou (1-0).

Actualment suma 77 partits oficials amb la samarreta blaugrana i va arribar als 75 en la golejada davant el Celta per 5-0 a l’Estadi.