fcb.portal.reset.password

Una audiència potencial de 400 milions d’espectadors / FOTO: ARXIU FCB

Un any més el Clàssic tornarà a ser un dels esdeveniments que generarà més atenció mediàtica arreu del món. Una bona prova d’això és que Mediapro, empresa que produirà i distribuirà diumenge el partit entre el Barça i el Madrid, preveu que uns 400 milions d’espectadors seguiran en directe l’enfrontament de diumenge.

A més de 30 països

S’han rebut 20 peticions de canals de televisió internacionals per personalitzar el senyal del partit, fet que suposa un nou rècord. En total, són més de 30 cadenes internacionals les que oferiran en directe el partit a països d’Europa, l'Àsia, l'Amèrica del Nord, l'Amèrica del Sud, l'Amèrica Central o l'Àfrica. Des de la Xina fins als Estats Units, passant pel Japó, Corea, Tailàndia, Mèxic..., veuran el duel.

Seran uns 500 professionals de televisions internacionals, doncs, entre productors, realitzadors, tècnics i comentaristes, que diumenge treballaran des del Camp Nou per donar la màxima cobertura.

El dispositiu de Mediapro

Per la seva banda, Mediapro destinarà 300 professionals per al Clàssic. A més, comptarà amb vuit unitats mòbils ‒una de les quals amb tecnologia 3D‒, i 34 càmeres al Camp Nou, entre les quals una Super Slow Motion.

Tornar a dalt