Èxit absolut de la tercera edició de l’sports Technology Symposium

Èxit absolut de la tercera edició de l’sports Technology Symposium

Més de 600 professionals del món de la tecnologia, l’esport i la indústria esportiva han assistit al tercer Sports Technology Symposium organitzat pel Barça Innovation Hub

La tercera edició de l’Sports Technology Symposium s’ha acomiadat entre aplaudiments en un Auditori 1899 ple de gom a gom, aquesta tarda del Camp Nou. El simposi organitzat pel Barça Innovation Hub ha acabat després de dos intensos dies que han reunit més de 600 professionals del món de la tecnologia, la innovació i la indústria esportiva.

El primer bloc de la segona jornada, Mobile First, sobre l’adaptació de l’experiència esportiva al mòbil, coneguda com mobile midset, ha comptat amb les presentacions del cap de Tecnologia Global de Google, Sourahbh Singhal; del cap global de Live Marketing de Twitter, Paul McCrudden, i del director de Màrqueting de Samsung, Alfons Fernández. Totes les exposicions han explicat com la tecnologia pot millorar tant la competició i el rendiment dels esportistes com l’experiència dels seguidors i aficionats, gràcies a l’adopció massiva de la tecnologia de butxaca.

Les presentacions del segon apartat, el Player Development, han estat a càrrec de Xavier Reche, científic esportiu del FC Barcelona; d’Yvonne Cagle, cirurgiana aeroespacial de la NASA, i d’Emmanuel Faloba, psicòleg esportiu de la Red Bull Akademie, amb la moderació del director de Tecnologia i Innovació del Comitè Olímpic dels Estats Units, Mounir Zok.

Les ponències d’aquest bloc han explicat quines millores pot oferir la tecnologia, des del perfeccionament del desenvolupament tàctic del joc fins a la recuperació dels esportistes després de lesions greus. En aquest sentit, l’astronauta Yvonne Cagle ha destacat en una entrevista als mitjans del Club que “la capacitat que té el cos per adaptar-se a l’espai és extraordinària i això pot aprofitar-se per als processos de curació i rehabilitació”.  

Finalment, i per tancar el tercer Sports Technology Symposium del FC Barcelona, el Digital Channel Manager dels All Blacks, David Barton-Giner; el cap de TICs de la UEFA, Daniel Marion, i el guanyador de l’última Fòrmula E i corredor d’Audi, Lucas di Grassi, han ofert les presentacions sobre les noves oportunitats que brinden les TICs a l’esport. Els ponents han tractat la manera com la tecnologia els permet posicionar-se i destacar en el mercat, així com millorar l’experiència dels consumidors gràcies als nous formats de transmissió d’esdeveniments esportius i també a l’organització d’aquests.

La tercera edició d’aquest simpòsium global de tecnologia aplicada al món de l’esport ha estat un èxit de participació i ha generat una gran satisfacció entre els assistents. L’esdeveniment s’ha clausurat amb la publicació de les dates de la futura quarta organització de l’esdeveniment, el 15 i 16 de novembre del 2018.

L’etiqueta #FCBSportsTech, ‘trending topic’ a Twitter

Una altra prova de l’èxit d’aquesta tercera edició de l’Sports Technology Symposium és la forta presència que ha tingut a les xarxes socials. Dijous, l’etiqueta #FCBSportsTech es va convertir en trending topic a Twitter a Espanya. Gràcies a les piulades dels assistents, l’etiqueta ha gaudit de més de 53 milions d’impressions a la xarxa social. 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut