fcb.portal.reset.password

Josep Maria Bartomeu, Gerard Piqué i Ali Y. Koç, a la gespa del Camp Nou. | GERMÁN PARGA-FCB

Foto de família al Camp Nou. | GERMÁN PARGA-FCB

El FC Barcelona ha anunciat aquest dijous l’ampliació del contracte de patrocini amb Beko per a les properes tres temporades. En una presentació conjunta que ha tingut lloc a l’Auditori 1899 del Camp Nou, s’ha oficialitzat que aquest nou acord converteix la marca d’electrodomèstics líder a Europa en Main Partner del Club i Patrocinador Oficial de la samarreta d’entrenament. A més, s’ha fet públic el nomenament de Gerard Piqué com a ambaixador de la campanya ‘Eat like a Pro’.

L’acte ha comptat amb la presència del president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu; del vicepresident i responsable de l'Àrea de Màrqueting i Comunicació, Manel Arroyo; del CEO del Club, Òscar Grau; del jugador del primer equip de futbol del Barça Gerard Piqué; del vicepresident de Koç Holding, el conglomerat més gran de Turquia i la companyia matriu de Beko, Ali Y. Koç; de Fatih Kemal Ebiçlioglu, president de Consumer Durables Group de Koç Holding; i de Hakan Bulgurlu, CEO d'Arçelik.

Aquest nou acord suposa un pas important en el creixement previst en el Pla Estratègic aprovat per la Junta Directiva per a aquest mandat, i s’emmarca en l’objectiu del Club de buscar, de manera proactiva, els partners més adequats als valors i als trets que defineixen la seva marca, i trobar el millor contracte del món del patrocini del màrqueting esportiu en cada categoria. Amb la incorporació de Beko com a Main Partner, es tanca aquesta categoria de patrocinadors del Club que es completa amb Nike i Rakuten.

Amb aquest acord, el logotip de Beko lluirà a la part frontal de la samarreta d’entrenament del primer equip, així com a la part posterior com fins ara. A més, mantindrà la seva presència a la màniga esquerra de la samarreta de joc com passa des de la temporada 2014/15. La duració del contracte amb Beko serà fins a la finalització de la temporada 2020/21.

El defensa blaugrana es converteix en ambaixador global de la iniciativa de Beko anomenada Eat like a Pro. Partint de la base que tant el FC Barcelona com Beko comparteixen valors arrelats en el desig de marcar una diferència en les vides de les persones tant en l’àmbit local com en el global, aquest programa té com a objectiu ajudar a abordar l’epidèmia mundial d’obesitat infantil inculcant a pares i fills la importància d’una alimentació saludable i la nutrició ensenyant com mengen els seus herois per rendir al màxim.  

Sobre Beko

Fundada el 1969 a Istanbul, Beko és la marca internacional d’electrodomèstics per a la llar d’Arçelik Group. Amb una extensa gamma de productes que ofereix tant grans com petits electrodomèstics, Beko s’ha posicionat com a líder al seu mercat a Europa. De la mateixa manera, Beko ha estat la marca amb més creixement al continent europeu des de l’any 2000 fins al 2016.

Beko és una de les marques líders en el seu mercat al Regne Unit i la número u en electrodomèstics a França i Polònia.  A més, durant els últims 5 anys, la marca turca ha registrat el creixement més gran del sector a Alemanya, el mercat d’electrodomèstics més important d’Europa.

Coneix més informació sobre la campanya Eat Like a Pro!

Declaracions de Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona:

“Avui celebrem i oficialitzem un acord de col·laboració estratègic, amb una marca d’àmbit global i líder a Europa en el sector del gran consum i present en els cinc continents i més de 140 països, Beko. Ens uneix una relació d’estreta confiança, que va iniciar-se a l’estiu de l’any 2014. Durant aquest temps, els èxits esportius i la projecció global del nostre Club ha estat lligada a la imatge de Beko. D’aquesta manera, Beko se situa com a Main Partner juntament amb Rakuten i Nike”.

“Aquesta associació amb una marca líder en el seu àmbit és bàsica per continuar liderant l’elit del futbol mundial, alhora que afrontem el desenvolupament del nostre gran projecte patrimonial, l’Espai Barça i els projectes estratègics que reforçaran el nostre posicionament i la nostra singularitat a nivell mundial”.

Declaracions d’Ali Y. Koç, vicepresident de Koç Holding: 

“Ens complau ampliar la nostra relació amb el FC Barcelona, un dels millors clubs de futbol del món. Beko, igual que el FC Barcelona, s’ha esforçat al llarg de la seva història per millorar els estàndards i obrir nous camins. Creiem que l’esport té un poder increïble per reunir la gent a través dels valors compartits, de l’esperit d’equip i del repte de millorar-nos a nosaltres mateixos dia a dia. Per tant, estem orgullosos de tenir el FC Barcelona al nostre costat, ja que ens esforcem per un creixement i un èxit globals cada vegada més grans en els propers anys”.

Declaracions de Gerard Piqué, jugador del primer equip de futbol del FC Barcelona:

“Estic encantat de ser l’ambaixador d’una campanya tan important i innovadora. Com que vaig començar a competir des de tan petit, vaig créixer apreciant la importància d’una alimentació i nutrició saludables, i ara, com a pare de dos nens, és fins i tot més important que abans. Les estadístiques globals sobre l’obesitat infantil són sorprenents i no mostren signes de millora, i és per això que estic orgullós de treballar amb Beko i el meu club per ajudar a abordar aquest problema global”.

Tornar a dalt
_satellite.pageBottom();