El FC Barcelona i Konami signen un acord de patrocini global

El FC Barcelona i Konami signen un acord de patrocini global

La companyia d'entreteniment digital, creadora de la franquícia Pro Evolution Soccer, es converteix en Premium Partner del Club per als pròxims tres anys

El FC Barcelona i KONAMI han oficialitzat aquest dimarts al Camp Nou un acord d’àmbit global pel qual la creadora de la sèrie de videojocs de futbol PES, Pro Evolution Soccer, es converteix en Premium Partner del Club durant les properes tres temporades.

La presentació d’aquest acord ha comptat amb la presència de Francesco Calvo, Chief Revenue Officer del FC Barcelona, i de Tomotada Tashiro, president de KONAMI Digital Entertainment B.V. Fruit d’aquest acord, KONAMI té previst el llançament d’una edició especial d’un joc amb el Barça com a protagonista que veurà la llum paral·lelament a la versió europea de PES 2017 el dia 15 de setembre del 2016.

El Barça i KONAMI col·laboraran en diferents àmbits. La popular empresa d'entreteniment digital tindrà presència publicitària tant a l’interior com a l’exterior del Camp Nou, i també serà visible als backdrops de les rodes de premsa del Club. A més, KONAMI tindrà accés als jugadors i una presència visible durant els dies de partit. També disposarà dels drets exclusius per recrear l’Estadi en els títols del PES 2017.

D’aquesta manera, el FC Barcelona estarà representat fidelment a la sèrie d’aquests jocs amb el sistema Team ID i Player ID per garantir que la plantilla PES 2017 reflecteixi perfectament l’estil de joc tant general com individual del primer equip de futbol blaugrana. Tant el joc ofensiu que caracteritza l’equip com l’himne del Club hi seran implementats. KONAMI utilitzarà tècniques d’escanejat de foto avançades 3D per recrear les cares i les expressions dels jugadors, i també llançarà versions en el joc de les equipacions històriques del Club.

Hi haurà promocions especials en el seu popular modus myClub, que permetrà als usuaris afegir jugadors com Leo Messi, Luis Suárez i Neymar Jr. a les seves plantilles locals. PES 2017 inclourà també en el mateix apartat llegendes del FC Barcelona al mateix modus de joc.

Declaracions del vicepresident de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo:

“Estem encantats d’haver signat aquest acord amb KONAMI, que passa a formar part dels Premium Partners del Club. KONAMI és un partner estratègic que ens permetrà fer arribar el FC Barcelona als milions d’usuaris del seu joc. Esperem veure el Club, els jugadors i el Camp Nou perfectament recreats en les pròximes i les futures edicions de la sèrie PES”.

Declaracions del president de KONAMI Digital Entertainment B.V., Tomotada Tashiro:

“Es tracta de tota una declaració d’intencions per a nosaltres. El fet de treballar de prop amb un equip de la importància del FC Barcelona ens permet introduir la sèrie PES a una base global de seguidors molt àmplia. Aquesta col·laboració ens donarà accés a un dels clubs més respectats i ambiciosos del món. La sèrie PES és famosa per la seva autenticitat i control, unes característiques que encaixen perfectament amb un equip que destaca per aquestes aptituds”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut