Acords de la Junta Directiva

Acords de la Junta Directiva

En la reunió ordinària s'ha aprovat EY com a nou auditor del Club, així com el nou model de gestió de Comunicació del Club

La Junta Directiva del FC Barcelona, reunida avui en sessió ordinària al Camp Nou, ha tractat els assumptes següents:

EY, nou auditor del Club

La Junta Directiva ha aprovat designar EY, antiga Ernst & Young, com a nou auditor del Club i de la Fundació durant un període inicial de tres anys (2017-2019). El seu treball arrencarà amb una revisió limitada del primer semestre d’operacions (juliol-desembre 2016). EY rellevarà en aquestes funcions Deloitte, que s’ha encarregat de verificar els comptes de l’Entitat des del 2003.

EY és líder mundial en serveis d’auditoria, fiscalitat, assessorament en transaccions i consultoria. A més, compta amb una àmplia experiència com a auditors d’equips de futbol, i a LaLiga supervisa els comptes d’altres sis clubs de futbol.

L’any 2015 EY ja es va encarregar de supervisar els processos de contractació de les actuacions de l’Espai Barça en el marc de l’aposta del Club per garantir que els tràmits relacionats amb la construcció del futur Camp Nou i del nou Palau Blaugrana comptin amb la màxima transparència, objectivitat i independència.

Aprovat el nou model de gestió de la Comunicació del Club

Dins  dels canvis organitzatius previstos en el Pla Estratègic, la Junta Directiva ha aprovat el nou model de gestió de la comunicació del Club, que es basa, principalment, en una nova estructura de premsa, dividida en dos àmbits: Esports Professionals i Corporatiu.

Aquesta nova estructura organitzativa està pensada per adequar les necessitats de comunicació al nou Pla Estratègic del Club, així com per oferir un millor servei als mitjans de comunicació.

Els responsables de la nova estructura dels nous àmbits seran dos professionals amb una llarga trajectòria al Club: José Manuel Lázaro, nomenat cap de Mitjans d’Esports Professionals  i Toni Ruiz, nomenat cap de Mitjans Corporatiu.

Amb aquest nou model, totes les activitats de comunicació del Club s’integraran dins la nova Àrea de Marca FCB, i per tant, desapareix el càrrec de director de Comunicació, que havia estat ocupat fins ara per Albert Roura, que abandona el Club, i a qui aprofitem per agrair el seu treball i dedicació, i desitjar-li el millor, tant professionalment com personalment.

En les properes setmanes, s’incorporarà el nou director de Marca FCB, a qui reportaran les dues àrees de premsa i que serà el responsable de la gestió del posicionament corporatiu i projecció externa del Club. Aquesta persona també s’encarregarà de les àrees de màrqueting estratègic, màrqueting operatiu i de relacions públiques i protocol.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut