fcb.portal.reset.password

Jesper Jørgensen, soci de Deloitte, i Jordi Cardoner

El FC Barcelona s’ha convertit en els darrers anys en un model d’èxit per a moltes empreses i organitzacions que veuen en el club blaugrana un líder indiscutible en el món de l’esport. Aquest ha estat el cas de l’auditoria Deloitte Dinamarca, la millor firma d’auditoria i assessorament en aquest país, que recentment ha celebrat a Barcelona la seva reunió anual de socis. Deloitte Dinamarca, en un intent de convertir-se en el líder indiscutible del seu sector en el 2020, ha llançat la seva nova estratègia que s’inspirarà en el model de succés blaugrana, un Club únic a l’hora d’aconseguir èxits i capdavanter al món del futbol.

El vicepresident primer Jordi Cardoner i el directiu en cap de la Comissió Social, Josep María Barnils, van presentar la conferència “més que un Club” davant 200 socis de Deloitte, que van seguir amb molt d’interès l’exposició que il·lustra les claus de l’èxit del Club blaugrana, basades en el model de propietat dels socis, un estil de joc propi i la formació de jugadors de casa a través de la Masia, que ensenya el model ADN Barça i els valors inherents al Club;  una històrica vocació poliesportiva i el compromís social que canalitza a través de la Fundació.

Tornar a dalt