fcb.portal.reset.password

L'equip, en el moment d'aixecar la cinquena Champions / MIGUEL RUIZ-FCB

El FC Barcelona s'ha convertit en una marca d'impacte global. Amb tot, el Barça ha sabut mantenir amb naturalitat la seva essència i compromís amb Catalunya. A partir d'aquesta premissa, la prestigiosa universitat nord-americana de Harvard està construint el contingut d'un curs, com a part del temari d'Indústries Creatives, en què s'estudiarà l'èxit blaugrana.

La responsable acadèmica del curs és Anita Elberse, que ha realitzat estudis similars d'altres casos d'èxit al món de l'entreteniment i de l'esport, com ara els de LeBron James, la NFL i Alex Ferguson, informa el diari La Vanguardia.

L'èxit del FC Barcelona rau en la perfecta comunió entre la projecció global del Club i el seu compromís amb la seva realitat més propera, conclouen els experts de la prestigiosa institució de Boston, després de nombroses reunions amb executius del Club.

El seminari se centrarà en els molts fets diferencials de l'Entitat: la Masia, el característic estil de joc, la seva catalanitat; o la rotunda imatge d'estrelles com Leo Messi, Neymar Jr o Luis Suárez. També versarà sobre la necessitat de conjugar la vocació blaugrana de transcendència universal, alhora que reivindica uns valors forjats en l’àmbit local.

D'aquesta manera, pensen els responsables del curs, el FC Barcelona assegura l'excel·lència esportiva dels seus equips i, per tant, l'èxit del seu model de negoci.

Repercussió digital

Un dels triomfs de la marca Barça s'ha donat en l'esfera de les noves tecnologies. El Barça glocal (global + digital), és digital. A banda dels èxits esportius, el Club manté una sòlida línia de negoci en l'àmbit digital, a més d'haver-se convertit, segons la revista ‘Adweek’, en el principal generador de continguts esportius digitals del món.

Tornar a dalt