fcb.portal.reset.password

Bartomeu i Cardoner, en un acte de campanya / www.boperalbarça.cat

En el primer dia de campanya electoral, Josep Maria Bartomeu ha repassat en una roda de premsa a la seva seu electoral alguns dels punts clau del seu projecte de futur per als propers sis anys. L’expresident del FC Barcelona ha donat molta importància a una de les bases principals del seu programa, l’economia del Club: "Transparència, austeritat i creixement van ser les promeses fa cinc anys. I les hem complert, com assolir els 600 M d'ingressos". Bartomeu ha remarcat que “s'ha fet un gran esforç en màrqueting perquè s’ha crescut un 130% en ingressos en cinc anys".

Josep Maria Bartomeu ha confirmat que la globalització del Club blaugrana és una de les claus del seu projecte: "Una de les raons de l'èxit econòmic és la globalització de la marca Barça, mitjançant xarxes socials, màrqueting i control dels comptes". A més, el candidat a la presidència del Barça ha marcat les altres línies mestres de la seva candidatura: “Rigor, Espai Barça i globalització són els eixos del model de gestió amb l'objectiu d'arribar als 1.000 M d'ingressos el 2021".

Promeses de futur

Bartomeu ha aclarit també algunes de les preocupacions dels socis del FC Barcelona, com el preu dels abonaments: “No apujar els abonaments en els propers sis anys és un tema de model de gestió. Hem diversificat les fonts d'ingressos”.


Eleccions 2015: Josep Maria Bartomeu (09/07/2015) per fcbarcelona
Tornar a dalt