fcb.portal.reset.password

Piqué, Suárez, Messi, Iniesta i Neymar, protagonistes del nou anunci de Qatar Airways.

Qatar Airways i el FC Barcelona han presentat oficialment la nova campanya de màrqueting que commemora els tres anys d’associació entre l’aerolínia i el Club en una roda de premsa conjunta a Doha, Qatar.

Després del gran èxit de l’espot de TV ‘La Terra del FC Barcelona’, que il·lustra el món imaginari del FC Barcelona, on Messi ensenyava tàctiques de futbol i Iniesta era un artista, l’aerolínia ha presentat la seva segona campanya en una roda de premsa que ha tingut lloc aquest dimecres a l’hotel Four Seasons a Doha, Qatar. Entre els assistents hi havia líders representatius d’ambdues organitzacions, el director executiu del Grup Qatar Airways, Akbar Al Baker, i el vicepresident econòmic i de l’Àrea Estratègica del FC Barcelona, Javier Faus. A més a més, acompanyant la taula presidencial hi havia dos jugadors del primer equip del FC Barcelona, Gerard Piqué i Neymar da Silva, que han volat a Doha per assistir a l’esdeveniment. L’acte també ha comptat amb la presència de Manel Arroyo, vicepresident de l’Àrea Mediàtica del FC Barcelona.

Amb la presència de les estrelles del FC Barcelona Lionel Messi, Neymar Jr, Gerard Piqué, Andrés Iniesta i Luis Suárez, el nou anunci de Qatar Airways mostra els jugadors visitant algunes de les destinacions de l’extensa xarxa de l’aerolínia, que inclou les Maldives, Dallas, París i Seül. L’anunci s’emetrà en anglès, àrab i català i mostra amb humor els jugadors duent a terme diferents activitats en cada destí.

El director executiu del Grup Qatar Airways, Akbar Al Baker, ha expressat: “Estem contents de presentar la nova campanya que protagonitzen algunes de les estrelles del FC Barcelona i grans del futbol. Esperem que els nostres passatgers i seguidors del futbol d’arreu del món gaudeixin d’aquest viatge dels jugadors a algunes de les destinacions de Qatar Airways”.

En l’any i mig des que l’associació es va materialitzar, Qatar Airways ha presentat la campanya de gran èxit ‘La Terra del FCB’, ha esponsoritzat oficialment la gira asiàtica del FC Barcelona, ha introduït el Boeing 777 amb disseny del FC Barcelona i ha presentat paquets de viatge i partits únics per a fans que volien visitar Barcelona a través de Qatar Airways.

Recentment, l’aerolínia ha presentat el concurs de xarxes socials 'Join the Club', que celebra el primer aniversari de l’associació i dóna l’oportunitat a milions de fans de guanyar premis emocionants que inclouen vols de Qatar Airways per assistir a partits del FC Barcelona a Barcelona.

Qatar Airways opera a Barcelona des del 2010, i recentment ha anunciat els seus plans d’incrementar els vols Doha-Barcelona a un servei doble diàriament, apujant la freqüència de 10 a 14 vols per setmana. L’increment en el servei cobrirà la demanda d’ambdues ciutats i oferirà als passatgers l’oportunitat de connectar-se amb més de 140 destinacions a la xarxa global de Qatar Airways a través del seu 'hub' a Doha, el Hamad International Airport.

A més a més, Qatar Airways va signar un acord entre aerolínies amb Vueling el setembre passat que ajudarà a incrementar els passatgers des d’Europa, a banda de millorar el trànsit transeuropeu i les connexions de llarga distància.

Qatar Airways ha experimentat un creixement molt ràpid en només 18 anys d’operacions, fins al punt que avui enlaira una flota moderna de 146 aparells en més de 140 destinacions clau per a negocis i lleure arreu d’Europa, l'Orient Mitjà, Àfrica, Àsia, Amèrica del Nord i Amèrica del Sud.


Qatar Airways & FC Barcelona - The FCB Holiday por fcbarcelona
Tornar a dalt