fcb.portal.reset.password

OPPO serà patrocinador oficial del FC Barcelona els propers tres anys

El FC Barcelona i OPPO han fet oficial aquest diumenge l’acord de patrocini pel qual aquest fabricant de ‘smartphones’ es converteix en patrocinador oficial del Club per als propers tres anys.

Gràcies a aquest acord el FC Barcelona i OPPO col·laboraran en diferents àmbits, com esdeveniments de futbol, activitats d’associacions i publicitat de televisions, entre d’altres. D’aquesta manera, OPPO es farà visible durant els partits del primer equip al Camp Nou.

OPPO és un fabricant de ‘smartphones’ que distribueix dispositius mòbils a més de vint països, com la Xina, Austràlia, Mèxic, Àsia Sud-oriental, Àsia Meridional, Orient Mitjà i Àfrica i, a més, té previst un pla d’expansió. OPPO també és conegut pel seu Blu-ray d’alta gamma que es distribueix arreu del món i també pels seus reproductors de DVD als Estats Units i a Europa.

Després de fer oficial l’acord, el director general d’OPPO, Tony Chen, ha declarat: “La companyia ha escollit el FC Barcelona no només pel seu estatus com a club icònic global del futbol, sinó també perquè representa l’art d’aquest esport. L’associació amb el FC Barcelona serà un pas important dins l’estratègia global de màrqueting d’OPPO”. Ignacio Mestre, director general del FC Barcelona, també s’ha pronunciat respecte a l’acord: “OPPO és una marca líder global de ‘smartphones’ coneguda pel seu exquisit disseny de productes i tecnologies. Estem molt feliços de donar-li la benvinguda a la nostra família. Aquesta associació és un pas més per apropar el nostre club als aficionats d’arreu del món”.

Tornar a dalt