Comunicat del FC Barcelona

El director general del FC Barcelona, Antoni Rossich, com a legal representant de l’Entitat, ha prestat aquest mateix matí declaració davant de l’Audiència Nacional amb relació al fitxatge del jugador Neymar Júnior.

També han prestat declaració l’expresident del FC Barcelona, Sandro Rosell, i un representant de la firma Deloitte, auditora del Club.

El director general del FC Barcelona, en la seva declaració davant del jutge Pablo Ruz, va coincidir amb la declaració anterior de l’expresident Rosell en la correcta articulació contractual i en la inexistència de motivacions fiscals, negant tot artifici o simulació contractual.

El director general del FC Barcelona i l’expresident Sandro Rosell també van confirmar que en el desenvolupament de la negociació del fitxatge i en la fixació de les condicions contractuals no van intervenir ni el vicepresident esportiu, ni el vicepresident econòmic del Club. Totes dues declaracions van coincidir que, per les característiques singulars del fitxatge i l’excepcional interès d’altres clubs pel jugador, la nostra entitat va haver d’actuar amb especial prudència i confidencialitat.

El FC Barcelona confia i espera que totes aquestes declaracions contribueixin a posar en relleu la manera correcta de procedir de l’Entitat en tot moment.