fcb.portal.reset.password

Mitjans esportius i econòmics han publicat l'acord de patrocini entre l'empresa multinacional i el Club.

Tan bon punt va concloure l’acte de presentació de l’acord entre el FC Barcelona i Intel Inside d’aquest dijous, van ser molts els mitjans d’àmbit internacional, alguns d’aquests de caràcter específicament econòmic, que van començar a fer-se ressò de la notícia que converteix la multinacional informàtica en col·laborador tecnològic oficial.

La ubicació del logo, el tema més destacat

Sense cap mena de dubte, el tema més destacat en aquests articles, més enllà de la col·laboració entre dos referents globals en els seus àmbits d’actuació que comparteixen els valors de la innovació i el bon funcionament, ha estat la ubicació del logo d’Intel a la part interior de la samarreta del primer equip.

I és que aquesta és la primera vegada que un logo es col·loca dins la samarreta d’un club. Precisament sobre aquest punt se centra l’article del diari argentí ‘Clarín’ que duu per títol “El Barcelona, y un intento de revolucionar el Marketing”. La imatge de Carles Puyol i Gerard Piqué amb la samarreta ensenyant el logo durant la presentació és, doncs, la més recurrent.

També als mitjans econòmics

Dues de les capçaleres més importants del món econòmic com són Forbes i l’agència Bloomberg recullen també aquest acord. En l’article de Bloomberg, el vicepresident d’Intel, David Haroldsen, apunta que en el futur treballaran per millorar amb nova tecnologia l’experiència dels aficionats del Camp Nou.

Aquest és un recull d’alguns dels articles de la premsa internacional:

Daily Mail: “Barcelona unveil unique new sponsorship deal with Intel logo INSIDE their shirts”
Soccerex:
“Intel to sponsor inside of Barcelona shirt”
L’Équipe:
“Un partenait avec Intel”
Clarín:
“El Barcelona, y un intento de revolucionar el Marketing”
BBC:
“Barcelona FC signs deal with Intel for shirt logos”
Forbes:
“Barcelona scores $25 Million Intel Sponsorship”
Bloomberg:
“Intel puts logo inside of Barcelona shirt to be seen after goals”


Tornar a dalt