fcb.portal.reset.password

Javier Faus, juntament amb Josep i Francesc Serveto. FOTO: GERMÁN PARGA - FCB

Els capitans de les seccions, amb Josep i Francesc Serveto. FOTO: GERMÁN PARGA - FCB

L’empresa logística Serveto, especialitzada en transport terrestre, marítim i aeri, és el nou patrocinador de totes les seccions professionals del Futbol Club Barcelona. L’acord, que s’ha presentat en societat aquest dimecres a la sala de premsa del Palau Blaugrana amb la presència de Javier Faus, vicepresident de l’Àrea Econòmica i Estratègica del Club, i Francesc i Josep Serveto, directors generals de Serveto, té una durada d’una temporada amb opció a una altra.

Ens hem associat a les seccions del FC Barcelona perquè volem projectar la marca Serveto a nivell internacional

“Agraïm la vostra aposta per les seccions. No tingueu por de fer servir el nom del Barça al màxim. Sou un exemple”, ha dit Javier Faus sobre l’empresa lleidatana, que té 58 anys d’història i que està experimentant un gran creixement en els darrers temps. “Ens hem associat a les seccions del FC Barcelona perquè volem projectar la marca Serveto a nivell internacional”, ha comentat Francesc Serveto, un dels dos directors generals de l’empresa catalana.

Vehicles blaugrana

Una part de l’acord entre el Club i Serveto és que 50 dels camions de la flota de Serveto lluiran, arreu del món, la imatge del Palau Blaugrana i també dels quatre capitans de les seccions -Juan Carlos Navarro (bàsquet), Jordi Torras (futbol sala), Víctor Tomás (handbol) i Aitor Egurrola (hoquei patins)-, a més de Nikola Karabatic, jugador del Barça d’handbol i considerat un dels millors jugadors del món.

Volem un espònsor per a totes les seccions. És un contracte gran patrocinar totes les seccions, perquè les veuen més de 35 milions de persones arreu del món

Un espònsor principal

A banda de l’acord amb Serveto, del qual Faus s’ha mostrat molt satisfet, el vicepresident econòmic del Club ha recordat que el Barça treballa en la recerca d’un patrocinador principal per a totes les seccions. “L’aposta de la Junta Directiva per les seccions és evident. Perquè siguin competitives a Espanya i, sobretot , a Europa”, ha explicat Faus, que ha afegit que “el principal objectiu és aportar els màxims recursos a les seccions. Volem un espònsor per a totes les seccions. És un contracte gran patrocinar totes les seccions, perquè les veuen més de 35 milions de persones arreu del món i si això no fos possible, buscarem un patrocinador principal per cada secció”.

Amb aquest acord, el logotip de la marca es lluirà a les samarretes de totes les seccions professionals del Club.

Tornar a dalt