fcb.portal.reset.password

El vicepresident econòmic, Javier Faus, i el director general de Maurice Lacroix, Marc Gläser / FOTO: VÍCTOR SALGADO - FCB

El FC Barcelona ha arribat a un acord amb Maurice Lacroix pel qual aquest fabricant de rellotges suïssos de prestigi es converteix en Patrocinador Oficial del Club durant els propers tres anys. Amb aquest acord, les dues entitats sumen esforços per facilitar l’accés d’aquests exclusius rellotges suïssos als seguidors del futbol i als amants d’una rellotgeria de prestigi mundial.

L’acte de presentació ha tingut lloc aquest dijous al migdia a la sala de premsa Ricard Maxenchs del Camp Nou amb la presència del vicepresident econòmic, Javier Faus, i el director general de Maurice Lacroix, Marc Gläser. Dies abans, coincidint amb el partit de Lliga contra l’Almeria, es va celebrar un acte a la Llotja amb la presència del president del FC Barcelona Josep Maria Bartomeu. “El FC Barcelona se sent orgullós per l’inici d’aquest acord amb una marca tan moderna i dinàmica com Maurice Lacroix. Confiem que l’èxit d’aquesta aliança estratègica tingui repercussions a nivell mundial”.

Gläser, per la seva banda, reconeix que “l’empresa Maurice Lacroix està orgullosa i entusiasmada amb aquest acord excepcional, les nostres marques senten un mateix afany de perfecció i, units, formem un equip impressionant, impactant i exitós”.

Els arguments de Faus

Javier Faus, durant l’acte d’aquest dijous, ha explicat que van decidir per associar-se amb Maurice Lacroix “per la seva projecció internacional, la seva incursió al mercat asiàtic, per com activen els seus paternariats a nivell digital, perquè és un marca que està entrant amb molta força al món de l’esport i per la seva qualitat i excel·lència”. Gläser també ha comentat què ha triat associar-se amb el FC Barcelona "pels seus valors i perquè és un club democràtic, com Suïssa". També hi ha hagut una referència cap a la història del FC Barcelona i l'empresa suïssa. "Estem contents de tenir un 'partner' suís com les nostres arrels", ha dit Faus.

El Club i Maurice Lacroix volen ser propers als seus admiradors, parlar un mateix idioma i presentar un producte de prestigi suís i d’alta qualitat. Gràcies a aquest acord, es dissenyaran rellotges exclusius i accessibles, que es podran trobar a les botigues del FC Barcelona i als punts de venda oficials de Maurice Lacroix.

L’acord també quedarà reflectit al Camp Nou, on tindrà una gran presència visual gràcies a la incorporació d’una àmplia gamma de suports publicitaris, entre els quals destacarà la pantalla LED del quart àrbitre i la presència exclusiva de la marca a les zones VIP.

Valors comuns

Maurice Lacroix i el FC Barcelona han establert molt més que un simple acord d’associació. El conveni aporta al món del futbol un estil únic en el màrqueting de productes de luxe. De la mateixa manera que el FC Barcelona persegueix l’excel·lència en el seu joc, Maurice Lacroix simbolitza l’acumulació d’èxits professionals. Ambdues institucions, amb uns valors comuns, formen un bon tàndem per a la investigació de noves maneres d’arribar als aficionats al bon futbol i als amants de l’alta rellotgeria.

“Som la primera marca a nivell mundial”

Javier Faus ha mostrat la seva satisfacció pels acords que el Club ha tancat des que la Junta Directiva va arribar el 2010. “Els últims sis mesos han estat els més actius del Club des que som aquí. És molt bon senyal que la marca Barça està més impulsada que mai a nivell mundial”. En aquest sentit, el vicepresident ha comentat que “hi ha tres o quatre marques conegudes a nivell mundial i una és el Barça”. “L’interès per associar-se a la nostra marca –ha continuat- és el més gran que he vist mai. Hem aconseguit ser una marca global en el món del futbol, amb uns valors reconeguts”. I ha afegit que des del 2010 l’increment dels ingressos per màrqueting, incloent l’esponsorització de la samarreta, se situa al voltant “del 50%”. “Mai el Barça havia ingressat tant en màrqueting com avui”, ha afegit.


Tornar a dalt