fcb.portal.reset.password

La plataforma web del FC Barcelona

El FC Barcelona aposta fermament per la difusió dels seus continguts a través de la seva plataforma web en diverses llengües. Així, els continguts del Barça ja es poden llegir en set llengües diferents, després de l’estrena aquesta setmana de les webs en àrab i en francès.

El Club aposta per l’expansió del sentiment blaugrana arreu del món gràcies a les noves tecnologies. Així, actualment la plataforma està disponible en català, castellà, anglès, xinès, àrab, francès i japonès. Cal recordar que la temporada passada el Club va renovar totalment la seva plataforma web i es va estrenar la web xinesa.

Javier Faus, vicepresident de l’Àrea Econòmica i Estratègica, afirma que “el Club està treballant molt seriosament per ser els líders en el món ‘on-line’”. En el cas de la nova web francesa, Faus subratlla que “és una mostra del fet que el Club vol abraçar la cultura francesa. Hi ha molta interacció cultural i turística entre Catalunya i França i aquesta web potenciarà encara més aquests lligams”. Per al vicepresident de l’Entitat, la web francesa obre les portes del Magrib, a tota la zona francòfona del continent africà, a la regió del Benelux i al Canadà.

El llançament de les webs internacionals del FC Barcelona significa un pas més en l’objectiu d’estrènyer llaços amb els nostres seguidors d’arreu del món. Les noves tecnologies i les xarxes socials del Club són reconegudes com a líders per la gestió de les xarxes com Twitter, Facebook, Youtube, Google+ o Tencent Weibo, que interconnecten el Club amb els socis i simpatitzants barcelonistes de tot el món que actualment són més de 350 milions de persones.

El FC Barcelona estrena les noves webs en francès i àrab dies abans que es disputin els partits de pretemporada a Tànger (28 de juliol) i a París (4 d’agost), contra el Raja Casablanca i el PSG, respectivament, en territoris on el sentiment barcelonista es viu amb gran passió.

 

Tornar a dalt