fcb.portal.reset.password

Javier Faus, a Mèxic. FOTO: FCB.

Javier Faus i Laurent Colette, amb el premi, a Mèxic. FOTO: FCB.

El FC Barcelona ha estat distingit aquest dimecres a Mèxic amb el Premi Internacional de Màrqueting Anáhuac-Al Ries a la Marca de Marques Internacional. Aquest guardó reconeix al Club la construcció d’una marca sòlida en l’àmbit mundial, que, gràcies a les seves estratègies de màrqueting i als seus reeixits resultats esportius, ha aconseguit posicionar-se com el millor equip del món.

El vicepresident de l’Àrea Econòmica i Estratègica, Javier Faus, i el director de l’Àrea de Màrqueting-Comercial, Laurent Colette, han assistit en representació del Barça a aquesta cerimònia organitzada per la Facultat de Comunicació de la Universitat Anáhuac per rebre aquest premi. Amb aquesta edició, el Premi Internacional de Màrqueting Anáhuac-Al Ries celebra una dècada de guardonar aquelles marques que, gràcies a les seves estratègies de màrqueting, han aconseguit arribar a la ment i al cor dels consumidors en les seves respectives categories.

Els pilars estratègics del Barça

Davant un públic format per acadèmics, estudiants de postgrau, líders de la indústria, empresaris i mitjans de comunicació, Javier Faus ha exposat a l’Auditori de Rectoria de la Universitat d’Anáhuac quins són els pilars estratègics del FC Barcelona per enfortir la vinculació amb els seus seguidors i aconseguir el posicionament com el millor equip del món.

Per la seva part, el doctor Carlos Gómez Palacio y Campos, director de la Facultat de Comunicació d’aquesta universitat, ha fet referència a la importància que aquest premi té en el camp del màrqueting a Mèxic, tot destacant que “el seu propòsit principal és reconèixer el treball estratègic de màrqueting, publicitat i ‘branding’ que fan les empreses líders per guanyar-se la preferència dels consumidors, ocupar un lloc privilegiat a les seves ments i establir vincles emocionals amb ells”.

Tornar a dalt