fcb.portal.reset.password

Imatge de La Masia, Centre de Formació Oriol Tort / FOTO: ÁLEX CAPARRÓS - FCB

(I) El FC Barcelona i MCM Publicidad SL: tenen signat un contracte (firmat inicialment per l’anterior Junta Directiva el 17 de juny de 2010) per a l’explotació publicitària de la façana de la Masia. Aquest contracte va ser assumit per l’actual Directiva en el marc d’una operació més àmplia que incloïa, entre altres acords, la finalització de les obres de construcció de la Masia i la recompra pel FC Barcelona d’una finca venuda a MCM Renting en l’àmbit de la Ciutat Esportiva a Sant Joan Despí.

(II) Segons aquest acord d’explotació publicitària, MCM Publicidad assumeix les activitats de promoció i contractació, sense perjudici que la façana, com a nou actiu de màrqueting del Club, pugui també ser oferta per aquest als seus patrocinadors oficials. El resultat econòmic d’aquesta explotació serà distribuït entre el FC Barcelona i MCM Publicidad, en una ràtio de 50%-50%. A dia d’avui, les possibilitats d’explotació són per adhesió i projecció, sense que la instal·lació de leds hagi estat aprovada.

(III) En particular, el contingut de l’acord amb MCM es limita a la cessió de la façana de la Masia, amb caràcter de suport publicitari, per a la seva comercialització a tercers. Aquests tercers quedaran sempre subjectes a l’aprovació prèvia del FC Barcelona atenent a la legislació aplicable, els valors i principis del Club, el respecte als drets d’exclusivitat sectorial atorgats dins del seu programa de patrocini i l’especial consideració que ha de tenir la Masia com a espai de formació i símbol del nostre futbol base.

(IV) El FC Barcelona és completament aliè a qualsevol plataforma empresarial que MCM Publicidad pugui constituir, malgrat que aquesta estigui relacionada amb l’explotació d’aquest suport publicitari. Igualment, el FC Barcelona és aliè a qualsevol acord que, basant-se en aquesta plataforma empresarial, MCM Publicidad hagi signat amb tercers, incloent-hi entitats bancàries o agrupacions empresarials. El FC Barcelona no és ni serà part d’aquests acords i a dia d’avui en desconeix el contingut i l'abast.

(V) Finalment, es vol deixar expressa constància que el FC Barcelona no ha autoritzat l’ús de les expressions “Masia” i “FCB” en la denominació d’aquesta plataforma, ni l’ús per part d’aquesta –o d'MCM Publicidad- de qualsevol nom, marca o signe distintiu relacionat amb el Club. Igualment, el FC Barcelona no ha autoritzat ni permetrà cap associació de marca entre el FC Barcelona i tercers que contractin amb la plataforma (tant pel que fa a entitats que col·laborin amb aquesta com a tercers anunciants), si no és en el marc d’un acord amb el Club. En aquest sentit, el FC Barcelona prendrà les mesures necessàries per evitar qualsevol ús indegut o associació no autoritzada amb les seves marques i signes distintius.

El FC Barcelona i MCM Publicidad continuaran treballant, d’acord amb els termes i les condicions del contracte signat per ambdues parts, per dur a terme l’explotació de la façana, una col·laboració que ja s’ha iniciat amb la presentació conjunta d’aquest nou i innovador actiu comercial i publicitari a diferents patrocinadors del FC Barcelona.


Tornar a dalt