fcb.portal.reset.password

D. Shivakumar, vicepresident de Nokia IMEA, i Antoni Rossich. FOTO FCB.

El FC Barcelona i l'empresa Nokia Índia han signat a Nova Delhi un acord de col·laboració mitjançant el qual Nokia Índia es converteix en el partner regional del club blaugrana al país asiàtic. D’aquesta manera, Nokia Índia es converteix en la primera marca associada amb el FC Barcelona a l’Índia.

L’acord ha estat presentat pel vicepresident de Nokia IMEA (India Middle East & Africa), D. Shivakumar i el director general del FC Barcelona, Antoni Rossich, que va destacar la importància d’aquesta unió, atès que és la primera vegada a la història que el FC Barcelona signa un contracte de patrocini a l’Índia.

Proximitat amb els joves i aficionats indis

En el marc d'aquesta col·laboració, Nokia Índia ha presentat la campanya ‘Tiki Taka amb Nokia Lumia', per augmentar la participació dels simpatitzants indis a l’entorn del futbol i del FC Barcelona. Mitjançant aquesta campanya, 11 afortunats aficionats tindran l'oportunitat de viatjar a Barcelona per conèixer els jugadors del FC Barcelona i veure un partit del primer equip al Camp Nou. El club blaugrana, gràcies a aquesta plataforma, aconsegueix que els joves i aficionats indis puguin sentir el Club més a prop.

En un moment en què el futbol s'ha convertit en el segon esport més popular a l'Índia, l'acord entre el FC Barcelona i Nokia Índia presenta una gran oportunitat de patrocini amb una marca de prestigi internacional i reforça el seu vincle comercial en una regió estratègica per als interessos de l’entitat blaugrana. A més, queda constància de l'interès global que desperta la institució, fent que empreses de tot el món apostin per associar-se amb els valors i la identitat que projecta el FC Barcelona en l’àmbit internacional.

Nokia Índia és la filial índia de la companyia finesa multinacional de comunicacions, que ha estat el proveïdor líder en el món dels telèfons mòbils des del 1998.

Tornar a dalt