fcb.portal.reset.password

Messi, un dels primers protagonistes de la campanya / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

El FC Barcelona posa en marxa la campanya "Visca el Barça, visca l'espectacle", que vol fomentar l'assistència dels socis i aficionats al Camp Nou. Un cop més, els jugadors són, amb els seus missatges, els protagonistes d'aquesta iniciativa.

Després de l'èxit i de la repercussió mediàtica aconseguits durant les temporades passades amb la campanya "Ens hi deixem la pell", el FC Barcelona ha tornat a posar en marxa la campanya de 'ticketing', per quart any consecutiu. Aquest any la campanya vol incidir en el bon futbol i l'espectacle que, jornada rere jornada, es pot veure al Camp Nou. I per transmetre aquest esperit es recorre a fotografies reals que s'han fet recentment al Camp Nou.

Els jugadors comparteixen protagonisme

Cesc Fàbregas i Leo Messi són els jugadors escollits per participar en la promoció del pròxim partit al Camp Nou, contra el Saragossa. Més enllà d'aquests dos jugadors, el protagonisme de la campanya "Visca el Barça, visca l'espectacle" es reparteix entre altres jugadors de la plantilla com Carles PuyolDavid Villa, Xavi Hernàndez, Dani Alves, Víctor Valdés, Gerard Piqué, Andrés Iniesta, Javier Mascherano, Pedro i Abidal. L'agència de publicitat Caldas Naya, sota la direcció del seu director creatiu Gustavo Caldas, torna a ser l'encarregada de desenvolupar la campanya d'aquest any.

Durant tota la temporada, la campanya "Visca el Barça, visca l'espectacle" tindrà presència a Barça TV, ràdio, premsa esportiva,  mitjans 'on-line', xarxes socials i publicitat exterior del Camp Nou. La campanya s'emmarca en un context de progressiva millora de l'assistència a l'Estadi, que temporada rere temporada augmenta els seus registres d'assistència. De fet, en els primers deu partits d'aquesta temporada la xifra ja s'enfila a una mitjana de 80.958 espectadors de mitjana. Amb tot, aquestes quantitats podrien ser encara millors si s'aconseguís optimitzar, encara més, el funcionament del Seient Lliure. Cal recordar que, de mitjana, en cada partit es queden més de 14.000 localitats sense ocupar al Camp Nou, perquè alguns abonats no vénen a l'Estadi ni tampoc alliberen la seva localitat.

Participació dels aficionats

La campanya també comptarà amb una acció de viral i un concurs en què tots els socis i aficionats podran guanyar atractius regals, entrades per a partits i samarretes signades pels jugadors. A través del Facebook del Barça, tothom qui ho vulgui podrà gaudir d'un vídeo amb una successió d'imatges que mostren diferents jugades magistrals 'made in Barça'. A través de les tecles numèriques, l'usuari tindrà la possibilitat de viure l'espectacle en primera persona, seleccionant les diferents jugades des del teclat ("parets impossibles", "eslàloms", "dríblings", "Xavi 360º", "celebracions"...)

Per completar la interactivitat de la campanya amb els usuaris es farà un concurs molt senzill basat en un sistema de votacions, en què els usuaris triaran la jugada que més els agradi i podran enviar els seus comentaris a fcbticketing@gmail.com. Entre tots els qui facin arribar els seus comentaris se sortejaran entrades per a partits al Camp Nou i samarretes signades.

[+] HAS VIST EL VÍDEO INTERACTIU AMB ELS JUGADORS DEL BARÇA?

Tornar a dalt