fcb.portal.reset.password

Sandro Rosell amb Marcela Chaves, directora de Personal Care per a Middle Americas / FOTO: ÀLEX CAPARRÓS-FCB.

El FC Barcelona i la marca Rexona han signat aquest dijous un acord de col·laboració d'un any de durada que ha entrat en vigor l'1 de febrer, amb opció d'un any més, mitjançant el qual Rexona es converteix en 'partner' regional a Centreamèrica, Colòmbia, Veneçuela i Equador.

D'aquesta manera, Rexona és la primera marca associada amb el Club en la seva categoria de producte i adquireix drets d'associació, d'imatge del Club per a la realització de campanyes publicitàries i promocions a aquests territoris amb la participació dels jugadors del primer equip de futbol. De la mateixa manera, Rexona podrà realitzar diferents esdeveniments per promocionar la seva pròpia marca a la regió com, per exemple, campus amb les FCB Escola o actes corporatius a les mateixes instal·lacions del Camp Nou.

Entesa de prestigi

Amb aquest acord el FC Barcelona referma el seu programa de patrocini amb una marca de prestigi internacional i reforça el seu vincle comercial en una regió estratègica per als interessos de l'entitat. També queda palès l'interès global que desperta la institució, fent que empreses de tot el món apostin per associar-se amb els valors i la identitat que projecta el FC Barcelona en l'àmbit internacional.

Rexona, líder en la seva categoria, és la marca de desodorants antitranspirants més venuda a tot el món i va ser creada fa més de 110 anys a Austràlia. Actualment, desenvolupa productes tant per dones com per homes en diferents formats. La firma, que pertany a Unilever, empresa fundada l'any 1930 i que està present a més de 80 països, es dedica als sectors de l'alimentació, la neteja de la llar i la higiene corporal. Altres marques líders d'aquesta corporació són Knorr, Skip o Dove.

Tornar a dalt