Samper lluirà el dorsal ‘16’: "Tinc ganes d'aprofitar cada moment i millorar"
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Sergi Samper lluirà el dorsal ‘16’ aquesta temporada. Club i jugador han acordat la continuïtat del migcampista, que s’està recuperant de la seva lesió a l’esquinç al lligament lateral intern del turmell esquerre.
Cal recordar que el migcampista, que va perdre’s la gira nord-americana a causa d’unes molèsties al genoll esquerre, ha disputat un total de 12 partits amb el primer equip i en les dues darreres temporades va estar cedit al Granada i al Las Palmas.
Samper s'ha mostrat molt content de formar part de la plantilla del primer equip: "És el que sempre he somiat. Tinc moltes ganes d'aprofitar cada moment i millorar". Alhora, el futbolista blaugrana ha assegurat trobar-se amb "molt bones sensacions". "El dorsal 16 em fa molta il·lusió perquè l'han tingut jugadors com Sergio Busquets i jo també el vaig portar al Barça B", s'ha referit Samper en relació al dorsal que lluirà.
Quins jugadors han dut el '16' abans?
Sergi Samper s'afegeix a una llarga llista de futbolistes que han lluït el número 16. Gerard Deulofeu (2017-18), Sandro Ramírez (2015-16), Douglas (2014-15), Sergio Busquets (2009-14) i Sylvinho (2004-09) són els últims cinc jugadors que l'han dut. També el propi Samper el va lluir durant el primer tram del curs 2014-15. Si tirem més enrere, també va ser el dorsal de Xavi a la temporada 2000/01.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç