Comunicat del FC Barcelona sobre la resolució del Comitè de Competició

El Club considera totalment reprovable i abusiu el comentari que fa el Comitè de Competició de la RFEF en la resolució dels fets produïts en el partit de Lliga a Mestalla

El FC Barcelona considera totalment reprovable i abusiu el comentari que fa el Comitè de Competició de la RFEF a l’hora d’argumentar la seva resolució sobre els fets que es van produir dissabte passat, a l’estadi de Mestalla, amb motiu del partit de Lliga entre el València CF i el FC Barcelona.

Quan descriu la seva versió dels fets i quan conclou que “el referido comportamiento poco ejemplar de algunos jugadores del FC Barcelona les descalifica y ridiculiza por sí solos”, el Comitè converteix en culpables les víctimes d’un comportament clarament condemnable i expressat en múltiples formes abans, durant i després del partit: expressions ofensives, desqualificacions a l’àrbitre per part de persones i mitjans pertanyents al València CF, llançament d’objectes…

El Comitè obvia un clima hostil i, en alguns casos violent, que desemboca en una agressió cap als jugadors del FC Barcelona, que només poden reaccionar expressant la seva indignació pels fets que han de suportar.

El FC Barcelona entén que, després d’aquesta resolució, el Comitè s’ocuparà d’analitzar i jutjar la correcció de la forma com els equips celebren tots i cadascun dels seus gols.

El Comitè s’hauria d’haver limitat a analitzar els fets i aplicar les normes vigents, obviant qualsevol mena de valoració que, a més d’injusta, és incompatible amb els principis que han de regir l’actuació d’aquest òrgan.

El FC Barcelona exigeix a tots els estaments implicats la responsabilitat i la imparcialitat necessàries per garantir el fair play i el bon ambient que ha de presidir la que vol ser la millor Lliga del món.