Arrenca el curs 2018/19 amb les proves mèdiques
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Torna la feina a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. La pretemporada 2018/19 del primer equip s’ha iniciat aquest dimecres 11 de juliol amb les habituals analítiques i les proves físiques i mèdiques. Un total de 15 jugadors han estat citats per Ernesto Valverde, entre els quals no hi són els jugadors que han disputat el Mundial de Rússia.
Els jugadors citats i que ja han començat la pretemporada són: Sergi Roberto, Rafinha, Cillessen, Munir, Sergi Samper, Douglas, Marlon, Nelson Semedo, Denis Suárez, Paco Alcácer, Lucas Digne, André Gomes, Aleix Vidal, A. Ortolá i Aleñá (en procés de recuperació). Les proves mèdiques i físiques han estat les habituals: densitometria, ecografia cardíaca, podologia, prova d’esforç i analítiques.
Després de les proves físiques d’aquest dimecres, Ernesto Valverde ha convocat el primer entrenament per al dijous 12 de juliol, a les 10 hores, seguit d’un altre a les 19 hores per completar la primera doble sessió del curs. En els propers dies s’incorporaran la resta de futbolistes que han estat al Mundial amb les seves respectives seleccions.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç