Beko presenta la seva nova gamma de frigorífics inspirats en els colors del FC Barcelona

Beko presenta la seva nova gamma de frigorífics inspirats en els colors del FC Barcelona

La marca d’electrodomèstics i Éric Abidal llancen en directe per Facebook live el #BekoFCBChallenge, que dóna l’opció als aficionats d’endur-se un dels quatre models de frigorífic disponibles a casa

Beko, patrocinador Premium del FC Barcelona, ha presentat aquest dilluns a la Llotja del Camp Nou la seva nova gamma de frigorífics inspirants en els colors blaugrana. L’acte ha comptat amb la presència de l’exblaugrana Éric Abidal, del CEO de Beko Espanya, Cem Akant, i de la responsable de Patrocini Internacional de Beko Global, Maria Bañeres.

La marca d’electrodomèstics ha donat a conèixer el llançament de quatre nou productes, que compleixen amb la promesa de Beko de proporcionar solucions innovadores per al dia a dia amb l’últim en tecnologia i disseny. Els quatre frigorífics Beko-Barça estaran disponibles a la xarxa nacional de distribució de Beko.

Amb l’objectiu de celebrar la presentació del frigorífic més blaugrana, Éric Abidal i Beko han llançat en directe per Facebook live el #BekoFCBChallenge, una activació a les xarxes socials que posa a l’abast de tots els aficionats blaugrana la possibilitat de poder optar a endur-se un dels models de frigorífic a casa.

Beko és la marca internacional d’electrodomèstics d’Arçelik Group i és Premium Partner del FC Barcelona en l’àmbit mundial. Beko va signar un contracte de quatre anys de patrocini amb el FC Barcelona a l’inici de la temporada 2014/15 fins a finals de la 2017/18. És un patrocini internacional en què el logo de Beko apareix a la màniga de la samarreta oficial del FC Barcelona.

Beko és la segona marca més gran en el sector de productes de línia blanca i ha estat la marca que més ràpid ha crescut en el mercat europeu global en els últims set anys. A Espanya, Beko és la tercera marca d’electrodomèstics en unitats venudes. Per a la companyia, la generació intel·ligent és la seva font més gran d’inspiració per desenvolupar solucions futures i aconsegueix inspirar-se en les necessitats i els estils de vida constantment canviants de la gent, amb l’objectiu de facilitar la vida als consumidors.

Declaracions de Manel Arroyo, vicepresident de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona:

“El fet que Beko vulgui fer aquest tipus d’accions amb nosaltres, demostra que l’associació amb el FC Barcelona és fructífera per a totes dues parts. Amb aquest format d'activació del patrocini que Beko implementa els nostres colors estaran molts presents a moltes llars en lloc preeminent”.

Declaracions d’Éric Abidal, exjugador del FC Barcelona:

“El patrocini de Beko reafirma que l’esport és una part molt important a la nostra vida. Com més temps lliure pugui donar Beko als seus usuaris, molt millor”.

Declaracions de Cem Akant, CEO de Beko Espanya:

“El nostre patrocini amb el FC Barcelona ha contribuït de manera substancial al reconeixement de la marca Beko a Espanya. És per aquest motiu que hem dissenyat una nova gama de quatre productes de fred inspirats en els colors del Barça i en la passió pel futbol per tal que els aficionats puguin seguir gaudint de la seva passió a casa”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut