La nova samarreta de Rakuten, protagonista abans del partit
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Metlife Stadium ha estat escenari d’estrenes. A banda del debut d’Ernesto Valverde com a tècnic culer, Nova York ha viscut també el primer partit del FC Barcelona amb la seva nova equipació, amb Rakuten com a nou patrocinador principal.
Abans d’iniciar-se el partit, un cop acabat l’escalfament de tots dos equips, s’ha dut a terme un breu acte que ha servit per oficialitzar la presentació d’aquesta nova equipació. Per part blaugrana, hi han participat els vicepresidents Jordi Cardoner i Jordi Mestre, l’ambaixador del Club Juliano Belletti i l’exblaugrana Thierry Henry, així com el president i CEO de Rakuten Hiroshi Mikitani.
Aquesta nova samarreta, tot i estar sent comercialitzada des de fa poques setmanes, ja ha estat força ben representada entre el públic culer assistent al Metlife Stadium.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç