El FC Barcelona i Verizon Go90 anuncien la sèrie 'Inside Barça' per als Estats Units

El FC Barcelona i Verizon Go90 anuncien la sèrie 'Inside Barça' per als Estats Units

Ambdues entitats han anunciat una col·laboració d’un any per produir continguts de primera qualitat i oferir un nivell insòlit d’accés als aficionats del futbol, i sobretot del Barça, als Estats Units

El FC Barcelona i Verizon Go90 han anunciat aquest dimecres la sèrie Inside Barça, que emet setmanalment Go90 amb continguts exclusius de primera qualitat per als Estats Units. La sèrie ofereix als aficionats del futbol, i principalment del FC Barcelona, escenes exclusives relacionades amb el Club.

Durant un any, cada divendres Inside Barça emet resums, prèvies de partits, comentaris, imatges d’entrenament, reaccions d’entrenament i entreteniment, a més d’altres continguts originals creats pel Club. Els seguidors de Go90 podran interactuar amb el Club abans, durant i fins i tot després de veure el seu partit favorit en un stream directe.

Sobre Go90

Go90 és un canal d’entreteniment Premium per a dispositius mòbils i tablets que ofereix els millors continguts d’esports en directe i contingut original. Go90 forma part del portfoli de mitjans globals de Verizon, amb continguts i plataformes de vídeo, incloent-hi les marques d’OATH –AOL, HuffPost, Yahoo View, Yahoo Sports-, a més de COMPLEX Networks i d’altres més. Go90 compta amb 1.400 hores de continguts originals dels creadors i talents més buscats, i 25.000 hores d’esports en directe i televisió. Go90 es pot veure de manera gratuïta des de l’aplicació a iOS, Android o a go90.com als Estats Units exclusivament.

Declaracions del cap de l’Àrea de Negoci Global del FC Barcelona, Francesco Calvo:

“Fa un any vam obrir la nostra oficina a Nova York amb l’objectiu principal d’apropar el Club als seus milions de fans als Estats Units. La nostra col·laboració amb Verizon significa que podrem arribar a més aficionats que mai, tant als del Barça com als del futbol en general, especialment gràcies a dispositius en xarxa. Els nostres aficionats nord-americans tindran ara una via d’accés per saber realment com és estar al Camp Nou durant els partits. És una experiència increïble per a ells, tenim moltes ganes d’estrenar el programa”.

Declaracions de la responsable principal de Continguts de Go90, Ivana Kirkbride:

“Ens emociona estar treballant amb el FC Barcelona. És una oportunitat increïble. Go90 i el FC Barcelona comparteixen un objectiu similar: donar suport al creixement del seguiment del futbol als Estats Units oferint oportunitats inèdites als aficionats”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut