Vic Riuprimer 1 - 4 Femení B (Copa Catalunya) 

El Femení B afrontava els quarts de final amb l’objectiu clar d’accedir a la ronda següent, i el conjunt culer va respondre amb paciència i continuïtat. Tot i trobar-se un Vic molt replegat, el gol matiner d’Emma Gálvez en un córner va marcar el ritme del duel. Les d’Osona van empatar en una acció puntual, però el Barça va mantenir el control i va continuar insistint fins a trobar espais. A la represa, la diana de Lua Arufe va obrir el partit i, amb més profunditat, van arribar els gols d’Arlet Aguayo i Laia Martret per segellar el triomf. Victòria solvent i classificació merescuda per a les semifinals de la Copa Catalunya.

Girona 0 - 3 Juvenil

El Juvenil va anar creixent amb el pas dels minuts, sempre concentrat i dominant el ritme. A la segona meitat es va veure la millor versió de l’equip, amb circulacions llargues i un bon criteri en la sortida de pilota. La capacitat per trobar la jugadora lliure va permetre progressar amb facilitat cap al camp rival. Les blaugranes van treballar bé les recuperacions immediates i van gestionar cada fase del partit segons el que demanava el Girona. El bon joc col·lectiu va tenir premi amb els gols de Bruna Quintana, Elena Vizuete i Nadine Mohedano.

Gavà 2 - 0 Sub-14

Les blaugranes van signar una primera part seriosa, amb possessió constant i control del ritme, però va faltar profunditat als laterals i presència a l’àrea. El Gavà va colpejar en la seva única arribada amb un xut imparable des de fora. Després del descans, el conjunt culer va sortir més directe i va tenir opcions clares que no va saber convertir. El partit va mantenir aquesta tònica fins al tram final, quan una transició ràpida de les locals va acabar en el 2-0 definitiu.

Sub-12 2 - 1 Terlenka

El duel va començar costa amunt: l’equip culer va entrar fred i el Terlenka, amb pressió individual i sortides verticals, va anul·lar qualsevol intent de crear perill. A l’inici del tercer quart, una pèrdua en la sortida de pilota va suposar el 0-1 amb un xut creuat. Tot i els nervis i les imprecisions, les blaugranes no van abaixar els braços i Abelairas va empatar amb un tir des de la frontal. L’últim quart va ser un intercanvi d’accions fins que, en una acció molt embolicada dins l’àrea, Coral va marcar el 2-1 a l’últim sospir.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca