Bada Huesca – Barça: el líder tanca la jornada
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça visita aquest diumenge (18h, Esport3 i Liga+) la pista del Bada Huesca per disputar l’onzena jornada de la Liga Nexus Energía Asobal. El calendari i els perseguidors no donen treva als homes de Carlos Ortega, que miraran de reforçar el lideratge a la Liga Nexus Energía Asobal després del desplaçament europeu de dijous contra el GOG (28 – 41).
El Bada Huesca està situat a la zona baixa de la classificació, amb 7 punts, fruit de 3 victòries, 6 derrotes i un empat. Això sí, l’equip aragonès arriba reforçat per l’últim triomf al Palacio Municipal de Huesca davant el Rebi Balonmano Cuenca (30 – 25).
A la seva pista, el conjunt de José Francisco Nolasco ha disputat cinc partits en la competició domèstica: 3 de guanyats, un empat i una derrota, aquest últim contra el Fraikin Granollers (33 – 41).
El Huesca té la porteria ben coberta amb Fradj Ben Tekaya, incorporat aquesta temporada. En l’apartat ofensiu, el lateral esquerre Frank Cordiés, de 25 anys, destaca com a segon màxim anotador de la Lliga amb 59 gols. També sobresurten el seu germà, Samuel Cordiés, el lateral dret Rafael Paulo i el pivot exblaugrana Artur Parera.
El Barça arribarà al duel immers en una dinàmica positiva, sobretot després del gran nivell de joc desplegat dijous a Dinamarca. La victòria a la pista del GOG no només va deixar grans sensacions, sinó que va servir per consolidar la posició de privilegi dels blaugranes al Grup B de la Champions.
En la competició domèstica, l’equip barcelonista ocupa el primer lloc amb 18 punts, dos més que el principal perseguidor, el Dicorpebal Logroño La Rioja, tot i que els blaugranes tenen un partit pendent. L'última actuació del Barça a l'Asobal va ser el triomf de divendres passat davant del Viveros Herol Nava (45 – 25).
Ortega recupera per a la cita contra el Bada Huesca Viktor Hallgrímsson, però donarà descans a Domen Makuc i a Blaz Janc. Completarà la llista l'extrem del Barça Atlètic Adrián Sola.
Després del desplaçament a Osca, el Barça afrontarà una nova setmana amb compromisos tant a la Champions com a l’Asobal: primer contra el PSG, per tancar aquest tram europeu en una situació òptima, i dissabte davant del Cuenca. Els dos partits es jugaran al Palau.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç