La nova Champions 2025/26 ha començat a quedar definida. Per tant, el FC Barcelona ja sap quins són els seus primers sis rivals en una edició que ha canviat el seu format. Chelsea, Bayern de Múnic, Benfica, Roma, OH Leuven i París obriran el camí de les blaugranes, que volen ser en una nova final europea. Un partit que donarà el títol que es disputarà a l'Ullevaal Stadion d'Oslo. 

web-UCL2025_DRAW-ESCUTS

Però, pas a pas, perquè l'equip de Pere Romeu arranca la competició de les estrelles amb un format de fase lliga, amb tres partits a casa contra Bayern de Múnic, Benfica i OH Leuven i tres a domicili contra Chelsea, Roma i París FC; evidentment, sense repetir rival. 

D'aquesta manera, aquesta fase de la competició de les estrelles funciona com una lliga, formada per 18 equips. Els quatre primers d'aquesta fase es classificaran automàticament per als quarts de final. Mentre que els conjunts que finalitzen entre el 5è i el 12è lloc competiran en una ronda eliminatòria de play-offs a doble partit per poder avançar a quarts de final. Els equips situats entre el 13è i el 18è quedaran eliminats de la Champions 2025/26. 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca