El Barça Femení reforça la seva projecció internacional mediàtica durant la gira per Mèxic
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
La gira del primer equip de futbol femení per Mèxic ha despertat una enorme expectació mediàtica, fet que ha consolidat l’impacte internacional de l’equip i que ha reforçat el seu paper com a referent del futbol femení.
Durant els dies d’estada al país, la repercussió en premsa, televisió i plataformes digitals ha estat molt significativa. El directiu responsable del Barça Femení, Xavi Puig, va concedir una entrevista a Milenio Televisión, que va tenir una àmplia difusió en emetre’s al telenotícies de Ciutat de Mèxic i replicar-se també a La Afición, tant a les seves xarxes socials com a la premsa escrita i digital.
En l’àmbit esportiu, les dues rodes de premsa organitzades en la prèvia dels partits de la gira han posat de manifest l’enorme expectació generada. Més de 50 mitjans de comunicació es van acreditar per cobrir-les, incloent-hi capçaleres generalistes i especialitzades en esport. Hi van participar les jugadores Aitana Bonmatí, Claudia Pina, Alexia Putellas i Patri Guijarro, així com l’entrenador Pere Romeu, consolidant la presència de l’equip als principals mitjans de referència de Mèxic i del sector, i confirmant la magnitud de l’interès que desperta el Barça Femení a escala global.
Les retransmissions dels partits del primer equip de fubtol femení també van assolir xifres d’audiència molt rellevants. Tots dos enfrontaments es van emetre per TV3, mentre que el partit davant del Club Amèrica es va retransmetre també per Las Estrellas —conegut també com a Canal 2—, arribant a milers d’espectadors. A més, els partits van tenir una àmplia difusió a través de plataformes digitals com YouTube i Facebook, la qual cosa va permetre a aficionats i aficionades d’arreu del món seguir l’equip en directe i participar activament en la cobertura de la gira.
Més enllà de la vessant mediàtica, la gira també ha tingut una dimensió institucional, amb trobades de directius del Club amb autoritats i representants d’entitats locals, cosa que ha reforçat el vincle del Barça amb Mèxic i amb la seva afició al país.
Amb aquesta gira, el Barça Femení no només continua consolidant el seu lideratge esportiu, sinó que també referma la seva capacitat de connectar amb milions d’aficionats i aficionades a tot el món, portant el nom i els valors del Club a nous horitzons.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç