L’equipació del FC Barcelona per a la temporada 2025/26 aposta per combinar llegat i innovació. Tradició amb futur. Les clàssiques franges blaugrana s’han reimaginat amb noves gradacions que aporten ritme i energia, característiques essencials del futbol del Barça. El resultat és una coloració porpra que, en diagonal, travessa les franges aportant dinamisme i acceleració a la peça. Un homenatge a les banderes blaugrana que onegen pels carrers de les ciutats i dels estadis els dies de partit i que són ja una icona tant local com global.

A dins del coll de la samarreta es pot llegir ‘FC Barcelona’ i, a l’esquena, just a sota del clatell, dos detalls de color uneixen la bandera del Barça i la senyera. Els pantalons, en color blau, tenen el seu contorn ressaltat amb unes línies horitzontals a les vores i verticals als camals.

L’equipació lluirà el logo de Spotify a la part frontal, juntament amb el de Nike, així com la marca Ambilight TV a la màniga de l’equipació del primer equip masculí, i Bimbo a la del femení. A més, també segueix incorporant el logo d’UNHCR/ACNUR sota el número del dorsal.

Aquestes peces de roba  -d'home, dona i nen i nena- es poden adquirir des d’aquest 2 de juliol a les botigues físiques del FC Barcelona, a ​​fcbarcelona.com i a nike.com.

‘Definim el demà’, una campanya de marca que projecta el futur des de l’autenticitat i la innovació

Coincidint amb la presentació de la nova equipació, el FC Barcelona activa ‘Definim el demà’, una campanya de marca que aposta per una narrativa natural, íntima i emocionalment rellevant. L’acció gira al voltant de converses reals entre jugadors i jugadores dels primers equips, que reflexionen sobre el passat, comparteixen inquietuds i projecten, junts, el futur del Club.

A nivell de marca, es tracta d’una proposta innovadora que introdueix un nou llenguatge dins l’ecosistema Barça. Gravada íntegrament amb un telèfon mòbil, la campanya busca capturar l’essència dels protagonistes amb un estil orgànic, sense filtres i alineat amb els codis de connexió i consum de les audiències més joves.

Els continguts, amb vocació 360º, combinen emoció, proximitat i storytelling estratègic per reforçar el posicionament del Club com a marca global, contemporània i amb identitat pròpia. Lamine Yamal, Pedri, Aitana, Alexia, Lewandowski, Salma i molts altres participen d’aquesta conversa coral que posa en valor el caràcter únic dels equips i la seva capacitat de definir el demà des del present.

Amb ‘Definim el demà’, el FC Barcelona reafirma el seu compromís amb una construcció de marca transgressora, autèntica i centrada en les persones.

 

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca