Comunicat mèdic de Sergio González i Sergio Lozano
Ofert per

Comunicat mèdic de Sergio González i Sergio Lozano

L’ala de Montcada té trencat el lligament encreuat anterior del genoll esquerre i el capità pateix una ruptura fibril·lar al bíceps femoral de la cuixa esquerre

Les proves mèdiques han confirmat els pronòstics inicials en les lesions que van patir els Sergios a Jaén.

Sergio González té una ruptura al lligament encreuat anterior i una lesió al menisc extern del genoll esquerre. S’estarà uns 10 mesos de baixa. L’operarà el dr. Joan Carles Monllau, el mateix que va intervenir a Sergio Lozano, el proper dia 19 de març a l’Hospital de Barcelona, i s’estarà uns 10 mesos de baixa.

Així mateix, Sergio Lozano té una ruptura fibril·lar al bíceps femoral de la cuixa esquerra. Serà baixa segura les dues properes jornades de lliga, contra Mallorca Palma Futsal i contra Ribera Navarra, i l’evolució en marcarà la disponibilitat per als propers partits.

Sis lesionats

Ara mateix l’equip afrontarà els dos propers partits amb sis lesionats. Els ja mencionats Sergio González i Sergio Lozano, més Pito, Adolfo, Yepes i Ferrao. Per això mateix Velasco ja ha comptat en l’entrenament d’aquest mateix dijous amb tres jugadors del filial: el francès Touré, el colombià Harrison Santos i Nicolás Marrón, el pivot que ja va viatjar a Jaén.

Dels sis lesionats, els Serveis Mèdics treballen amb la previsió que Pito i Adolfo puguin jugar la Copa segur, si no hi ha cap contratemps. I Sergio Lozano és dubte seriós. Els altres tres -Ferrao, Yepes i Sergio González-, estan completament descartats per jugar el torneig de Cartagena. Ferrao comença a tocar pilota aquesta mateixa setmana i té marcat en vermell al calendari la Final Four de la Champions. Mentre que Yepes i Sergio González estan descartats pel que queda de temporada.