Arriba la Main Round amb set blaugranes encara en competició
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
L’Europeu d’Alemanya segueix el seu camí i deixa enrere la primera fase. Fins a set blaugranes continuen en competició ara que arriba la Main Round, amb l’única excepció de la selecció espanyola d’Aleix Gómez i Gonzalo Pérez de Vargas, eliminada en l’últim minut de la ronda preliminar. Ara només queden dos grups; els dos primers classificats de cadascun s’enfrontaran a les semifinals.
Cada grup de la Main Round consta de sis equips que no comencen de zero, sinó que acumulen els punts aconseguits a la fase anterior contra seleccions que també s’han classificat. Per davant hi ha quatre jornades que decidiran els quatre semifinalistes.
Aquesta mateixa tarda ja entren en acció quatre blaugranes. I és que el Grup 2, format per les seleccions de Dinamarca, Suècia, Eslovènia, Països Baixos, Noruega i Portugal, obre foc avui dimecres a Hamburg.
El portuguès Luís Frade jugarà el primer partit de tota la Main Round, a les 15.30h, davant Noruega. Tant lusitans com noruecs tenen zero punts i han d’escalar posicions per a arribar a les eliminatòries.
Més tard, a les 18h, la Dinamarca d’Emil Nielsen s’enfrontarà a Països Baixos. Els danesos són de moments líders de grup, amb dos punts arrossegats i una diferència favorable de 10 gols.
També compta amb dos punts Suècia, però la diferència de gols (+1) fa que siguin segons a aquestes alçades. Jonathan Carlsbogard i Hampus Wanne tanquen la jornada de dimecres a les 20.30h, contra Eslovènia, un combinat amb exactament mateixa puntuació i diferència de gols.
El Grup 1 arrencarà aquest dijous, amb seu al Lanxess Arena de Colònia. França, amb els blaugranes Dika Mem, Melvyn Richardson i Tim N’Guessan a les seves files, té dos punts i és ara mateix segona de grup per la diferència de gols (+3, respecte als +8 d’Hongria).
A més de francesos i hongaresos, el Grup 1 està format per les seleccions de Croàcia, Àustria, Alemanya i Islàndia.
Les agendes blaugranes
Portugal (Luís Frade)
17 de gener, 15.30h, Noruega-Portugal
19 de gener, 15.30h, Eslovènia-Portugal
21 de gener, 18h, Suècia-Portugal*
23 de gener, 15.30h, Països Baixos-Portugal
Dinamarca (Emil Nielsen)
17 de gener, 18h, Dinamarca-Països Baixos
19 de gener, 20.30h, Dinamarca-Suècia*
21 de gener, 20.30h, Noruega-Dinamarca
23 de gener, 18h, Eslovènia-Dinamarca
Suècia (Jonathan Carlsbogard i Hampus Wanne)
17 de gener, 20.30h, Eslovènia-Suècia
19 de gener, 20.30h, Dinamarca-Suècia*
21 de gener, 18h, Suècia-Portugal*
23 de gener, 20.30h, Noruega-Suècia
França (Dika Mem, Tim N'Guessan i Melvyn Richardson)
18 de gener, 18h, França-Croàcia
20 de gener, 15.30h, França-Islàndia
22 de gener, 18h, França-Àustria
24 de gener, 18h, França-Hongria
* Duels entre blaugranes
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç