El logo dels Stones, al partit del Femení d’aquest diumenge

El logo dels Stones, al partit del Femení d’aquest diumenge

Les jugadores de l’equip de Jonatan Giráldez portaran al frontal de la samarreta l’emblema de la banda britànica, en un partit que també estarà marcat per l’oferiment de la Pilota d’Or d’Aitana Bonmati a l’afició

La música dels Stones encara ressona al FC Barcelona i ara és el torn de l’equip femení.  Aquest diumenge, en el partit davant el Sevilla a l’Estadi Johan Cruyff, les jugadores portaran a la seva equipació la llengua i els llavis dels Rolling Stones, després que el dissabte 28 d’octubre ho fes el primer equip masculí en el Clàssic. És la continuació d’una acció de marca impulsada amb Spotify que ha sacsejat el món dels patrocinis esportius i que durant les darreres setmanes s’ha fet viral arreu del món.

Oferiment de la Pilota d'Or i activitats tematitzades

En un partit marcat per l’oferiment de la Pilota d’Or d’Aitana Bonmati a l’afició, a més de l’emblema a les samarretes, l’Estadi Johan Cruyff també respirarà Rolling Stones per totes bandes. Al fil musical sonaran els grans temes de la banda britànica -inclosos a la Barça Matchday Playlist de Spotify- i als videomarcadors, durant la prèvia del partit i a la mitja part, les fan cams estaran tematitzades. Hi haurà una Karaoke cam per cantar Start Me Up i una Jagger Cam per emular els moviments del llegendari cantant.

També hi haurà un quiz i altres activitats a la graderia gràcies a les quals qui  participi podrà entrar en el sorteig d’algunes peces de la col·lecció Càpsula Barça x Rolling Stones que continua disponible a la plataforma d’e-commerce del Club.

Pel que fa al marxandatge oficial, la samarreta FC Barcelona x The Rolling Stones Limited Edition que constava de 1899 unitats amb l’emblema de la banda, està ja esgotada.

Augment de les reproduccions dels temes dels Stones a Spotify

Durant les darreres setmanes les reproduccions de cançons dels Rolling Stones a Spotify han augmentat molt notablement. De fet, el dia després d’haver-se anunciat que el logo de la llengua i els llavis apareixeria a la samarreta del Barça, els temes dels Stones van sonar un 125% més a Spotify, comparat amb el dia anterior. A més, coincidint amb aquesta acció, la cançó Paint it, Black ha aconseguit sobrepassar els mil milions de reproduccions a Spotify.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut