Dijous, a les 20.30 h, i al pavelló Espai Fruita Barris Nord de Lleida, els homes de Roger Grimau jugaran el Trofeu Orum davant l’IGC Força Lleida, equip de la LEB Or. Els blaugranes viuran el seu segon partit amistós, de l’actual pretemporada, davant els lleidatans.

Diumenge, barcelonins i lleidatans ja es van enfrontar en un partit a porta tancada que va servir per anar posant en pràctica el treball fet durant els primers entrenaments.

Roger Grimau podrà comptar amb tots els jugadors del primer equip que han estat treballant en aquesta pretemporada. Dissabte s’incorporaran a la dinàmica de l’equip els jugadors que han estat al Mundial amb Espanya: Abrines, Parra, Willy Hernángomez i Brizuela.

Lleida, punt d’atenció

Lleida serà un punt de referència durant aquests dies, ja que el dia 11 els blaugranes es tornaran a desplaçar a la capital del Segrià per jugar-hi les semifinals de la Lliga Catalana AON, a les 20.45 h, davant el guanyador del Morabanc Andorra – Bàsquet Girona, que es juga dijous a les 20.30 h.

Els partits per al tercer i quart lloc de la competició es disputaran el dimarts 12, a les 18.30 h, i la final serà a les 20.45 h del mateix dia. Tots els partits es jugaran pavelló Espai Fruita Barris Nord de Lleida.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca