Clàssic del Femení també a ritme de MOTOMAMI de la mà de Spotify

Clàssic del Femení també a ritme de MOTOMAMI de la mà de Spotify

L’equip de Jonatan Giráldez portarà a la samarreta el logotip del disc de ROSALÍA en el partit davant el Reial Madrid que es disputarà aquest dissabte a l’Estadi Johan Cruyff

Les melodies del disc MOTOMAMI continuen ressonant al FC Barcelona després de la victòria del primer equip masculí al Clàssic de diumenge. I ara arriba el torn de l’equip femení que també portarà a la seva equipació el logotip del disc de ROSALÍA en el partit que dissabte l’enfrontarà al Real Madrid Femenino. I no només això; com ja va passar a l’Spotify Camp Nou, l’emblema d’aquest disc, juntament amb el del servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món, estaran presents per totes les instal·lacions de l’Estadi Johan Cruyff amb l’objectiu de celebrar la creació musical i els èxits de ROSALÍA.

Serà la continuació d’una acció estratègica, dins del partnership entre Spotify i el FC Barcelona, que ha aconseguit sacsejar el món dels patrocinis i que ha generat una gran expectació i reconeixement a nivell global entre els fans del Club i de la cantant catalana. Així ho corrobora la conversa generada a les xarxes socials al voltant d’aquest assumpte després de l’anunci oficial el dimecres 15 de març i dels posteriors continguts publicats a les xarxes socials del FC Barcelona, de Spotify i, en especial, també de la mateixa ROSALÍA, que va compartir amb els seus seguidors d’Instagram la samarreta del Clàssic i una versió especial i ben personal del Cant del Barça amb la paraula MOTOMAMI.

Samarretes exclusives a la venda

Després que l’edició especial de samarretes exclusives amb efecte fosforescent s’esgotés en menys de 24 hores, encara segueix a la venda l’edició de tan sols 1899 unitats amb el logotip de MOTOMAMI al pit i un dorsal dedicat a l’artista, amb el nom ROSALÍA i el número 1, en al·lusió al primer aniversari del llançament del seu disc. Això sí, d’aquesta col·lecció només queden unitats en versió masculina; la femenina també està esgotada. Aquestes peces es poden adquirir a un preu de 399,99 €, tant a les Barça Stores de l’Spotify Camp Nou, de Canaletes, de la T1 de l’Aeroport de Barcelona i de Madrid, a més de l’e-commerce del Club.

Èxit de reproduccions de ROSALÍA a Spotify

La repercussió de l’aparició del logotip de MOTOMAMI a la samarreta del Clàssic de l’equip masculí es va deixar notar també de maner. molt evident a Spotify. En l’hora posterior al partit, a partir de les 23:00h, les reproduccions de les cançons de ROSALÍA van augmentar molt significativament a nivell global a diversos mercats, en comparació amb la setmana anterior. Per exemple, a Egipte van experimentar un augment superior al 220%, al Marroc del 170%, gairebé un 70% a Nigèria, prop del 60% a Suècia i la Índia, un 55% a Polònia, més del 50% a Sud-àfrica, etc. Unes xifres de vertigen que fan d’aquesta acció un èxit de popularitat a tots els nivells.

Una aliança estratègica

La col·laboració entre el FC Barcelona i Spotify, que es va iniciar l’1 de juliol passat, s’emmarca en l'objectiu estratègic del Club de buscar de manera proactiva partners que comparteixin els valors i la filosofia que defineixen la seva marca i, alhora, li permetin mantenir la seva condició de referent global, dins i fora dels terrenys de joc, en un entorn cada cop més competitiu. L’aliança ofereix un escenari global per als artistes i crea noves oportunitats per connectar-los amb els fans d’arreu del món.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut