Després de dos anys d’absència, el Barça de futbol sala torna a la Final Four de la Copa i tindrà com a rivals el Mallorca Palma Futsal, el Jimbee Cartagena i el Peñíscola, equip de Segona Divisió que intentarà fer-se amb el títol i emular la gesta de l’Antequera de la temporada passada. Precisament Peñíscola es va imposar a Antequera als quarts de final (4-0), mentre que Jimbee Cartagena va derrotar a Movistar Inter (2-3). Dimarts ja s’havien classificat el Barça (7-2 contra Jaén) i Mallorca Palma Futsal (4-2 contra Noia).

Antequera, la seu

La Final Four es disputarà a la pista del vigent campió, l’Antequera, el cap de setmana de l’1 i el 2 d’abril. Per a aquestes dates s’espera que Velasco ja pugui comptar amb Ferrao i Dyego per intentar treure’s l’espineta de la Copa d’Espanya i intentar sumar el tercer títol de la temporada després de la Copa Catalunya i de la Supercopa conquistada el passat gener a Alzira. 

El Barça és el rei de Copes amb set títols, i tindrà com a rivals tres equips que intentaran estrenar el seu palmarès en la competició. De tots ells, només el Mallorca Palma Futsal ha disputat una final de Copa del Rei, el 2016 a Sevilla, i va perdre contra ElPozo.

Força Barça
label.aria.fire
Força Barça label.aria.forcabarca label.aria.forcabarca