El FC Barcelona felicita l'Any del Conill a tots els seus seguidors asiàtics

El FC Barcelona felicita l'Any del Conill a tots els seus seguidors asiàtics

Amb motiu del partit Barça-Getafe de diumenge hi haurà mencions a aquesta festivitat dins i fora de l’Spotify Camp Nou, on es podrà gaudir d’un espectacle de dansa del drac i de tallers de cal·ligrafia, entre altres activitats

El FC Barcelona torna a celebrar l'Any Nou Xinès, que aquest 2023 està marcat com l'Any del Conill. Inspirant-se en el concepte de nous inicis, el Barça vol commemorar aquesta efemèride llançant un vídeo titulat "Any Nou, Nova Era" en què hi participen Eric Garcia, Ferran Torres, Jordi Alba, Iñaki Peña i Alejandro Balde. Tots ells envien salutacions festives als culers d'arreu del món sota el motiu del conill, el qual és conegut a la cultura asiàtica per representar la sort, l'esperança i la fortuna, uns desitjos molt alineats amb els que tots els culers volen per al Club aquesta temporada.

 

El president Joan Laporta també ha agraït el suport dels culers asiàtics i ha enviat les seves felicitacions a tots els qui celebren aquesta festa. “Ens hem enfrontat a moments emocionants, desafiants i emotius el 2022. Moltes gràcies pel vostre suport, i espero que aquest any portem més moments feliços. Feliç any nou, us desitjo felicitat i prosperitat. Any nou, etapa nova. Visca el Barça!”, assegura Laporta en el seu missatge.

 

El FC Barcelona començarà les celebracions de l’Any del Conill el 22 de gener, coincidint amb el partit Barça-Getafe a l’Spotify Camp Nou. Els aficionats i aficionades que assisteixin a l’enfrontament podran gaudir pels voltants de l’Estadi de la tradicional dansa del drac a càrrec de la Penya Blaugrana Dracs Units –fundada per la comunitat xinesa de Catalunya- a més d’altres actuacions musicals i un taller de cal·ligrafia. L'equip masculí sortirà al terreny de joc amb samarretes amb els seus noms en caràcters xinesos i estaran acompanyats per infants pertanyents a aquesta penya.

Paral·lelament, el Club també ha llançat una sèrie de VLOGs amb la marca espanyola de joieria de disseny, ANDRESGALLARDO, que aprofundeixen en la importància de l'Any del Conill i mostren una col·lecció de joies i bosses de mà de porcellana artesanal prenent com a inspiració aquest animal. Els culers també poden trobar adhesius i filtres del Barça a Instagram i unir-se al joc Passing the ball de TikTok. També poden gaudir d'una varietat d'experiències digitals, com ara fotos de perfil i fons de pantalla creuats amb l'artista Inhiu a través de les xarxes socials. A més d'adhesius i sobres vermells inspirats en el Barça a WeChat, i una col·lecció especial de conills a l’aplicació xinesa Meitu Xiu Xiu.

La campanya d'Any Nou d'enguany reforça el compromís del Club de connectar amb els aficionats de la regió d'Àsia-Pacífic i de crear contingut que ressoni i celebri les cultures de tota aquesta zona del planeta. El 2013, el Barça va obrir la seva seu d'Àsia-Pacífic a Hong Kong i des d'aleshores ha forjat relacions sòlides amb els aficionats i els socis locals. A més, ha augmentat la seva presència digital a la regió; només a la Xina, el Club ha arribat a més de 15,2 milions de seguidors als seus canals socials.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut