El Barça llança una exclusiva col·lecció d'ulleres de sol amb Etnia Barcelona

El Barça llança una exclusiva col·lecció d'ulleres de sol amb Etnia Barcelona

La càpsula del FC Barcelona amb Etnia, que es presenta avui dimecres, s’integra per set dis-senys que celebren els orígens d’ambdues marques i estan inspirats en moments històrics del club blaugrana

El Barça i Etnia Barcelona presenten una col·lecció única d’ulleres de sol, fusionant el luxe i l’artesania, que s’ha inspirat en la ciutat de Barcelona i ret homenatge a les arrels d’ambdues marques. Així, la nova i exclusiva càpsula compta amb set models diferents que celebren els seus orígens i es presenta avui dimecres recollint a través del seu disseny el llegat blaugrana, així com l’esperit mediterrani d’una ciutat oberta al món, innovadora i somiadora. En aquest sentit, amb el llançament d’aquesta càpsula, el Barça fa una clara aposta per arribar a nous públics vinculats al món de l’art i la cultura.

La figura del FC Barcelona com a referent de nombrosos artistes, així com la vinculació d’Etnia Barcelona amb el món de l’art i fidel al seu ADN, ha unit ambdues marques en una col·lecció de caràcter contemporani, que ha comptat també amb la col·laboració del pintor holandès Pascal Möhlmann, conegut per homenatjar el pintor flamenc Van Dyck y treballar amb Virgil Abloh, dissenyador de moda americà. D’aquesta manera, el seu estil -definit com a “nova bellesa” amb una actitud ‘punk’- es reflecteix en la imatge de la campanya i el packaging que acompanya les ulleres, representant el sentiment i la força que genera la connexió entre el Club i tots els seus fans d’arreu del món.

La nova col·lecció del Barça amb Etnia Barcelona estarà disponible, de manera exclusiva, a les Barça Store del Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, aeroport de Barcelona T1 i online a través de l’e-commerce del Club i d’Etnia Barcelona, així com a la seva flagship store i en punts de venda òptics seleccionats de tot el món (més informació a la web d’Etnia).

Set dissenys amb una identitat 100% Barça

 La col·lecció presenta set ulleres de sol en què cadascun dels dissenys mostren elements característics del Club i de la seva història. L’exclusiva càpsula està formada per dos drops que comparteixen una mateixa identitat i que fusionen l’estil vintage i les tendències més actuals. Així, els set models que integren la col·laboració són:

  • 1899 Gold. - Una ullera d’edició limitada que recrea i desconstrueix l’escut del Barça per crear una muntura oversize exclusiva fabricada amb materials premium, com l’acetat natural en color negre, lents minerals polaritzades HD i detalls banyats en or de 24 k. Aquesta peça única estarà disponible amb una producció limitada d’un total de 1899 unitats, número que dona nom a la ullera i que també homenatja l’any de fundació del Club.
  • The Colors of our History. – Una col·lecció exclusiva que celebra alguns dels moments que formen part del llegat blaugrana. London 1992, París 2006, Roma 2009, London 2011, Berlín 2015 i Göteborg 2021 donen nom a les sis ulleres que formen part d’aquesta càpsula d’estil vintage i que rememora l’herència blaugrana amb els anys i ciutats on el primer equip masculí i femení de futbol han aconseguit les sis Champions del Club. D’aquesta manera, el disseny està inspirat en els colors de les samarretes que vestien els jugadors i jugadores del Barça en cadascuna de les sis victòries, i estan fabricades amb materials premium i lents minerals polaritzades HD.

Així, la càpsula del Barça amb Etnia Barcelona està fabricada amb materials d’alta qualitat, com l’acetat Mazzucchelli i lents minerals HD color de Barberini que aporten una experiència visual única en matèria de color i qualitat, seguint així la línia habitual de cadascuna de les col·leccions de sol de la marca barcelonina.

Les ulleres porten una icònica funda de pell vegana reciclable, que en el cas de la 1899 Gold és de color negre amb l’escut del Barça, i per les del drop The Colors of our History és de color marró, complementant l’estil vintage de la càpsula. El packaging mostra la imatge de campanya creada per Pascal Möhlmann, que apareix també a la camussa personalitzada, i va acompanyat per una postal amb la il·lustració i un targetó d’edició limitada.

‘Anatomy’, un ‘match’ entre l’art i l’esport

Anatomy és la campanya que dona nom a la unió entre ambdues marques i que emmarca el llançament de la primera i exclusiva col·lecció llançada pel Barça amb Etnia Barcelona. En aquest sentit, es tracta d’una campanya que està inspirada en l’èpica de l’esport i que recorda les escultures de l’Antiga Grècia, tal com es poden veure representades a través d’alguns dels visuals que formaran part del llançament. Les imatges mostren la velocitat, l’esforç, l’habilitat tècnica i la qualitat, elements imprescindibles en la preparació dels atletes per aconseguir l’èxit, és a dir, tot allò que forma part de l’ADN del Barça i es veu representat a través dels models que llueixen les exclusives ulleres de sol.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut