La firma italiana Herno vestirà el Barça

La firma italiana Herno vestirà el Barça

Els primers equips de futbol masculí i femení blaugrana, juntament amb l’equip de bàsquet, portaran els dissenys de la casa de moda en els seus desplaçaments en competicions europees i en les finals de les diferents competicions en què puguin prendre part

El FC Barcelona i Herno han signat un acord de patrocini amb què la firma de moda italiana es converteix en partner oficial en la categoria de Formal Wear durant tres temporades, fins a la 2024/25. En el marc d’aquesta aliança, els primers equips de futbol femení i masculí, juntament amb l’equip de bàsquet blaugrana, vestiran els dissenys de la casa de moda en els seus desplaçaments en competicions europees, així com en les finals de les diferents competicions en les que puguin prendre part.

Els planters blaugrana i l’staff tècnic dels tres equips començaran a vestir les propostes d’Herno a partir del proper mes de gener. Serà, a més, el primer cop en la història del Club que les tres formacions comparteixen el mateix partner en la categoria de Formal Wear.

L’aliança amb Herno ha estat possible gràcies a una sèrie de valors comuns, ja que ambdues entitats busquen assolir l’excel·lència en els seus respectius camps a través de l’esforç, el treball en equip, i l’ambició. Així mateix, es tracta de dues marques que al llarg dels anys s’han mantingut fidels a les seves arrels. En el cas del Barça amb uns orígens lligats a Catalunya i a les seves tradicions, mentre que Herno -que deu el seu nom a un dels torrents que travessen la localitat de Lesa, a la vora del llac Maggiore, on va néixer la firma-, ha volgut mantenir al llarg dels anys una estreta tradició amb el territori i el seu caràcter artesanal en la producció.

Una marca amb una llarga tradició

Des de fa 70 anys Herno representa l’excel·lència del ‘Made in Italy’ amb una història en constant evolució des de les primeres jaquetes impermeables dels anys quaranta, fins a les produccions actuals que l’han convertit en una marca coneguda a nivell internacional en l’àmbit de la moda com a sinònim de roba urbana.

Firma d’origen familiar, actualment està liderada per la segona generació. Una història en què Claudio Marenzi va suposar el punt d’inflexió que va permetre a la marca evolucionar cap a una expansió internacional a través de la inversió en recerca, tecnologia i la innovació en el disseny, combinats amb la dosi exacta de tradició sartorial. Així mateix, els conceptes d’estil italià i de sostenibilitat s’afegeixen al procés de constant renovació de la marca, que han portat Herno a ser pionera en la introducció de teixits cada cop més eficients. L’estil, la funcionalitat i la tecnologia són la base i l’essència de les seves propostes.  

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut