Spotify es converteix en nou patrocinador principal de les Barça Academy Pro als Estats Units
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
La segona jornada de la gira Barça in the US del FC Barcelona pels Estats Units ha arribat acompanyada d’un anunci molt esperat pel projecte Barça Academy, ja que Spotify, que és Main Partner del Club, també es converteix en el patrocinador de les samarretes de les Barça Academy Pro del país, les ubicades a Miami i a Nova York, a més de la Barça Residency Academy USA. L’anunci s’ha celebrat a les instal·lacions de la Barça Academy Pro Miami, amb la presència del vicepresident de l’àrea Comercial Juli Guiu, el Head Artist and Label Partnerships per Latam i US Latin de Spotify, Maykol Sánchez, i els legends Thierry Henry i Juliano Belletti, que ha impartit un clínic amb nens de l’escola. Precisament, la seu de la Barça Academy Pro Miami és on està previst celebrar l’acte de benvinguda a Robert Lewandowski a la gira, ja com a nou jugador del FC Barcelona.
Aquest acord amb Spotify, el servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món, arriba després que l’empresa sueca s’hagi convertit en el Main Partner del Club i en Oficial Audio Streaming Partner des de l’1 de juliol passat. El patrocini, basat en un dels pilars de la promoció del talent, tant l’actual com de cara a les futures generacions, i de l’estil de joc distintiu del Club, suposarà que uns 1.200 jugadors i jugadores de les Barça Academy Pro Miami i Nova York i la Barça Residency Academy USA llueixin el logotip de la firma sueca al frontal de la samarreta. L’acord també preveu que algunes de les acadèmies internacionals del Club cedeixin actius de visibilitat a favor de Spotify, així com l’opció de cedir les seves instal·lacions per celebrar esdeveniments i classes magistrals de manera regular.
La jornada a la Barça Academy Pro Miami, ubicada a Pace High School (Miami Gardens), s’ha completat amb un Barça Academy Clinic impartit pel Barça Legend Juliano Belletti, que durant dues hores ha estat gaudint sobre el terreny de joc amb més de 290 nens i nenes de l’escola blaugrana entre els 7 i els 16 anys.
Sobre les Barça Academy Pro i la Barça Residency Academy USA
La Barça Academy Pro Miami és una de les dues escoles que el Club té als Estats Units d’Amèrica juntament amb la de Nova York. Es tracta d’un model de gestió d’escola de futbol dirigida al 100% pel FC Barcelona, controlant tant el vessant econòmic com l’esportiu del projecte. Aquestes escoles estan dirigides per uns coordinadors tècnics formats durant diverses temporades a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, que són els encarregats d’exportar la metodologia i els valors impartits de la mateixa manera que ho fan els equips de les categories inferiors del Club.
Per la seva banda, la Barça Residency Academy USA és una acadèmia de futbol residencial situada a Casa Grande (Arizona), destinada a formar als millors esportistes del país seguint un model similar al de la Masia. Aquesta residència, destinada a jugadors dels 13 a 19 anys, està enfocada a buscar l’excel·lència esportiva i durant aquests darrers anys ja han sortit diversos futbolistes que estan jugant a les grans lligues internacionals, com ara l’MLS, LaLiga o la Bundesliga. Entre d’altres, han sortit els jugadors Bryce Duke (Inter Miami FC) i Caden Clark (New York Red Bulls), que precisament durant aquesta gira americana s’enfrontaran al primer equip del FC Barcelona.
Actualment el FC Barcelona disposa de 30 projectes Barça Academy arreu del món. De tots ells, un total de 8 estan ubicats als Estats Units (Barça Academy Pro Miami, Barça Academy Pro Nova York, Barça Residency Academy USA, Barça Academy Austin, Barça Academy Carolinas, Barça Academy Chicago, Barça Academy Columbus i Barça Academy Orlando), seguits del Japó amb 5 escoles i de l’Índia, on hi ha un total de 4.
Sobre Spotify
Spotify és la companyia d’àudio streaming més gran del món amb més de 406 milions d’usuaris mensuals actius i 180 milions de subscriptors. Va ser fundada el 2006 a Estocolm, Suècia, per Daniel Ek, que actualment desenvolupa el rol de director general de la multinacional, i per Martin Lorentzon. La plataforma es va llançar el 2008 i, des d’aleshores, Spotify ha revolucionat i transformat la indústria de la música. Spotify és la companyia més popular d’àudio streaming de subscripció del món.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç