Actualització dels canals d’atenció al soci

Actualització dels canals d’atenció al soci

Per fer tramitacions presencials a l'Oficina d'Atenció al Barcelonista és necessari efectuar “Cita prèvia"

El progressiu retorn de socis i aficionats a les instal·lacions del FC Barcelona i l’augment de consultes i gestions a l’Oficina d’Atenció al Barcelonisme (OAB) en aquest inici de temporada, ha fet que l’Àrea Social del Club hagi actualitzat i potenciat els seus canals d’atenció als socis, sigui de manera presencial amb cita prèvia, com a través del telèfon o correu electrònic.

D’altra banda, també s’ofereix al soci la possibilitat de fer alguns tipus de tràmits o modificacions de dades personals a través del web, a l’apartat “socis tràmits online”. Tot i el funcionament de l’atenció personal a la Seu Social, es recomana que sempre que es pugui es facin els tràmits a través d’aquest espai del web del club.

Atenció personal amb “Cita prèvia”

Degut a la prevenció davant la Covid, i per tal de poder garantir un bon servei, actualment és necessari que els socis demanin cita prèvia per poder ser atesos presencialment a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista, a través del següent enllaç:

Els serveis d’atenció presencial de la Seu Social del FC Barcelona estan oberts actualment amb un horari de 9 a 20 h., de dilluns a divendres. Els dies de partit al Camp Nou, l’horari de l’OAB s’allarga fins a la mitja part del xoc si és un dia entre setmana, o és de 10 h fins a la mitja part si el partit és en cap de setmana

L’accés principal està habilitat per la porta principal de la Seu Social, i la sortida, per la porta lateral. A l’interior s’efectua un control d’aforament i es gestiona la presència dels socis amb senyalística al terra de l’entrada per indicar la distància de seguretat. És obligatori l’ús de mascareta i la desinfecció de mans amb gel hidroalcohòlic per al públic i el personal. S’habiliten diferents punts d’atenció presencial, amb mampares i la recepció de l’OAB, OAE (atenció especialitzada) i OAP (atenció a les penyes) també comptarà amb mampares de protecció.

Telèfon i correu electrònic

Al marge de l'atenció personal amb cita prèvia, l’Àrea Social manté també totalment actius els seus serveis d’atenció telemàtica a través dels canals corporatius, ja sigui telefònicament o per mitjà dels correus electrònics habituals. L'atenció telefònica també està operativa, de 9 a 20 h de dilluns a divendres, per a qualsevol consulta que vulguin efectuar els socis a través del telèfon 900 189900.

Si es vol fer servir el canal del correu electrònic, els socis poden dirigir les seves consultes a les següents adreces de correus: oab@fcbarcelona.cat (socis en general), oae@fcbarcelona.cat (atenció especialitzada) i penyes@fcbarcelona.cat

Accessos i aparcament al Camp Nou 

L’accés al recinte del Camp Nou serà lliure i l’entrada a peu dels vianants es podrà fer per l’accés 9 (zona del Bulevard), l’accés 15 i el 15 A. Pel que fa a l’accés en vehicle rodat, es farà per l’accés 14 habitual.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut