Recuperació a la Ciutat Esportiva
Els culers s'han exercitat aquest diumenge en la darrera sessió de la setmana per començar a preparar el retorn de la Champions
fcbarcelona.cat
Primer equip
Comparteix aquest article
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Continua la feina a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Els jugadors disponibles del primer equip s'han exercitat aquest diumenge en la darrera sessió de la setmana, en un entrenament de recuperació postpartit al camp 2.
Així doncs, després del gran triomf a la Lliga davant l'Alabès, els culers canvien el xip i es centren en preparar el retorn de la Lliga de Campions. Els homes de Ronald Koeman s'enfrontaran el proper dimarts 16 (21.00 hores) al PSG en el partit corresponent a l'anada dels vuitens de final de la Champions.
El proper entrenament tindrà lloc dilluns al matí, i posteriorment parlarà en roda de premsa Ronald Koeman, juntament amb un jugador blaugrana.
Anterior
label.aria.chevronleft
Següent
label.aria.chevronright
Comparteix aquest article
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Força Barça
label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire
label.aria.barcelona