Nou entrenament a la Ciutat Esportiva
Com és habitual aquests dies, els dos grups d'entrenaments segueixen la seva preparació per a l'inici de la nova temporada
fcbarcelona.cat
Primer equip
Comparteix aquest article
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Nova sessió d'entrenament. Aquest divendres, sobre el camp número 3 de la Ciutat Esportiva, els jugadors que ja es troben preparant la nova temporada s'han tornat a vestir de curt.
I, com està sent habitual aquests dies, per protocols de LaLiga, ho han fet en dos grups. El primer, amb Trincão, Pedri, Matheus Fernandes, Rafinha, Wague, Miranda, Oriol Busquets, Braithwaite, Gustavo Maia i Carles Aleñá. El segon, amb Ansu Fati i Sergio Busquets, que continuen fent feina de forma individualitzada.
Anterior
label.aria.chevronleft
Següent
label.aria.chevronright
Comparteix aquest article
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Força Barça
label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire
label.aria.barcelona