Nova sessió d'entrenament. Aquest divendres, sobre el camp número 3 de la Ciutat Esportiva, els jugadors que ja es troben preparant la nova temporada s'han tornat a vestir de curt.

I, com està sent habitual aquests dies, per protocols de LaLiga, ho han fet en dos grups. El primer, amb Trincão, Pedri, Matheus Fernandes, Rafinha, Wague, Miranda, Oriol Busquets, Braithwaite, Gustavo Maia i Carles Aleñá. El segon, amb Ansu Fati i Sergio Busquets, que continuen fent feina de forma individualitzada.

Força Barça label.aria.forcabarca
Força Barça
label.aria.fire