El FC Barcelona incorpora Sebang Global Battery com a nou patrocinador regional

El FC Barcelona incorpora Sebang Global Battery com a nou patrocinador regional

Amb aquesta nova aliança, Sebang es converteix en patrocinador regional del FC Barcelona i en la marca oficial de bateries de cotxe del Barça a Corea del Sud, Vietnam i Malàisia

El FC Barcelona i Sebang Global Battery han signat un nou acord amb què el fabricant coreà de bateries es converteix en patrocinador regional del Club per a les properes tres temporades, fins al 2022, i passa a ser la marca oficial de bateries de cotxe del Barça a Corea del Sud, Vietnam i Malàisia. Sebang durà a terme l’activació del patrocini amb la marca Sebang a Vietnam, i amb la marca Rocket a Corea del Sud i Malàisia.

Com a part de l’acord, l’empresa podrà utilitzar l’escut del FC Barcelona i imatges dels jugadors en aquests tres països. Així mateix, en el marc de la col·laboració, els drets de l’empresa coreana inclouen l’ús d’imatges i vídeos associats amb el Club en productes de Sebang amb fins publicitaris, minuts de LED virtuals i altres drets promocionals, de marxandatge i hospitalitat. A més, el logo de Sebang apareixerà en la secció de partners del FC Barcelona i disposarà, també, de drets per a la creació de contingut compartit i un microsite amb el Club. 

Aquesta nova col·laboració s’ha oficialitzat avui a Seül amb un acte a les oficines de Sebang a  Gangnam-gu. Un esdeveniment en què, en representació del FC Barcelona, ha participat Toni Claveria, director de l’Oficina Àsia-Pacífic, juntament amb Chan-koo Park, CEO de Sebang Global Battery, i Sang-Woong Lee, president del Grup Sebang. Així mateix, els executius de Sebang han rebut la nova samarreta del Barça per a la temporada 2019/20. 

Corea del Sud és considerada com un mercat clau per al FC Barcelona, on segons Nielsen Sports el Club ja compta amb dos milions de fans. Amb aquest acord Sebang es converteix en el segon partner del Barça al país, després de l’aliança signada amb SK Lubricants a l’agost de 2018. En aquesta línia, s’estima, a més, que el Barça compta amb un total de 5 milions de fans entre els mercats de Malàisia i Vietnam. 

Declaracions de Toni Claveria,  responable APAC del FC Barcelona:  

“Estem encantats de poder donar la benvinguda a Sebang a la família del Barça. Són els líders del mercat a Corea i estan experimentant un ràpid creixement en altres mercats internacionals. Cal destacar que totes dues marques compartim els mateixos valors, ja que tots dos ens esforcem per assolir l'excel·lència a través de l'esforç, el respecte i la humilitat. Sebang és el primer partner en la indústria de les bateries de cotxes i el Club està orgullós d’iniciar aquesta aliança. Junts podem fer créixer ambdues marques a Corea, Vietnam i Malàisia”. 

Declaracions de Chan-Koo Park, CEO de Sebang Global:  

“Hem signat un acord de patrocini amb el FC Barcelona, un dels millors clubs esportius del món, amb l’objectiu de dur a terme activitats de màrqueting a nivell local però a gran escala. Aquest acord ens permetrà augmentar el reconeixement dels nostres productes i incrementar el volum de vendes a la regió del sud-est asiàtic, combinant el reconeixement i la popularitat del millor club de futbol del món amb la marca Rocket”. 

Sobre Sebang Global Battery 

Des de fa més de mig segle, Sebang Global Battery lidera la indústria coreana de bateries amb la marca “Rocket Battery”. Així mateix, s'està convertint en una futura companyia d'energia gràcies a la seva contínua gestió innovadora per adaptar-se als ràpids canvis en el mercat i pel seu esforç continu per desenvolupar tecnologies que els permetin fer els millors productes. Com a resultat, la companyia ha crescut fins a convertir-se en un dels 10 principals fabricants de bateries del món, exportant productes a més de 130 països.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut