OPPO es presenta a Pequín com a patrocinador oficial del FC Barcelona

OPPO es presenta a Pequín com a patrocinador oficial del FC Barcelona

Aquest acord significa la inversió més gran en patrocini d’una empresa xinesa en un club de futbol europeu La marca global de ‘smartphones’ desvela també l’edició FC Barcelona de l’R7 Plus per celebrar aquest conveni amb el Barça per als pròxims tres anys

El FC Barcelona i l’exclusiu fabricant de ‘smartphones’ OPPO han oficialitzat avui a Pequín l’acord de patrocini que van signar el 31 de maig passat. Un acord que significa la inversió més gran que una empresa xinesa fa en concepte de patrocini amb un club de futbol europeu.

En la conferència de premsa que ha tingut lloc a l’Hotel Renaissance Beijing Wangfujing, l’espònsor oficial del Club ha desvelat també, amb motiu de la celebració d’aquest conveni per als pròxims tres anys, l’edició FC Barcelona del telèfon mòbil R7 Plus.

Han assistit a l’acte, com a representants del FC Barcelona, Manel Arroyo, vicepresident i responsable de l’Àrea de Màrqueting i Comunicació, i Xavier Asensi, ‘managing director’ de l’Àsia Pacífic. Per part de la marca global de ‘smartphones’, ha acudit Sky Li, vicepresident d’OPPO i director general d’International Mobile Business.

La presentació ha tingut una gran expectació mediàtica i hi han assistit un total de 100 periodistes, la majoria dels quals eren representants de mitjans de comunicació xinesos, i també una selecció dels mitjans internacionals més destacats.

Fruit d’aquest acord, gestionat per l’oficina blaugrana a Hong Kong, que estableix OPPO com a patrocinador oficial en la categoria de telefonia mòbil i tauletes per als pròxims tres anys, el FC Barcelona i OPPO col·laboraran en diferents projectes com ara esdeveniments de futbol, associació d’imatge per a diferents campanyes, activitats amb el primer equip i anuncis de televisió amb cinc jugadors, entre d’altres. D’aquesta manera, OPPO ja es fa visible durant els partits del primer equip al Camp Nou després del seu debut el 29 d’agost com a teló de fons al partit contra el Màlaga.

Aquest és el primer acord de patrocini global que el FC Barcelona confirma a la Xina i el segon que signa el Club en aquest mateix territori des que el 2013 va obrir l’oficina a Hong Kong, i es va convertir així en el primer club de futbol de la Lliga Espanyola a assolir aquesta fita.

OPPO, tecnologia en constant desenvolupament

OPPO és un fabricant de ‘smartphones’ que distribueix dispositius mòbils a més de 20 països com la Xina, Austràlia, Mèxic, l’Àsia Sud-oriental, l’Àsia Meridional, l’Orient Mitjà i l’Àfrica, i té previst un ambiciós pla d’expansió. OPPO també és conegut pel seu Blu-ray de gamma que es distribueix arreu del món i pels seus reproductors de DVD als Estats Units i a Europa.

Els telèfons mòbils de l’edició FC Barcelona de l’R7 Plus que arribaran al mercat internacional sota el lema ‘El telèfon dels Campions’ porten l’escut del Club gravat a la part posterior, així com un fons i protector de pantalla del FC Barcelona. A més, també inclou una exclusiva funda de cuir només disponible per als usuaris que aconsegueixin adquirir un exemplar d’aquest model únic.

Es vendran 5.000 unitats en l’àmbit internacional tant ‘online’ com ‘offline’ i es farà una subhasta benèfica d’una edició especial amb autògrafs d’alguns dels millors jugadors del FC Barcelona, els beneficis de la qual aniran destinats a la Fundació.

Per a més informació: http://global.oppo.com

Declaracions de Manel Arroyo, vicepresident del FC Barcelona:

“És un honor per al FC Barcelona anunciar avui a Pequín aquest nou acord de patrocini amb OPPO. Una empresa que destaca en disseny i qualitat, i amb la qual compartim valors com esforç, ambició i treball en equip per ser el número 1. Amb aquesta aliança, estem convençuts que comencem junts un llarg viatge ple d’èxits que ens acostarà més als nostres fans a la Xina i d’arreu del món”.

Declaracions de Sky Li, vicepresident d’OPPO i director general d’International Mobile Business:

"Mentre OPPO continua amb la seva estratègia d’expansió internacional, aquesta col·laboració amb el FC Barcelona, un Club reconegut arreu del món, ens permetrà arribar fins i tot a més consumidors globals en menys temps i de manera més dinàmica”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut