El FC Barcelona i Maurice Lacroix engegen el ‘Juggle Challenge’

El FC Barcelona i Maurice Lacroix engegen el ‘Juggle Challenge’

Aquesta campanya global busca crear la major xarxa d’usuaris fent tocs al món

El futbol és un idioma universal que tothom parla i entén. I tant el Barça com Maurice Lacroix volen crear la major comunitat d’usuaris del món de persones fent tocs. Per això, les dues marques han engegat el ‘Juggle Challenge’, una campanya a nivell mundial que es durà a terme entre el 13 de juny i l’11 de juliol. La iniciativa consisteix en què els amants del futbol es gravin amb una càmera o un telèfon intel·ligent fent tocs amb una pilota o qualsevol objecte durant 15 segons.

L’objectiu no és ser el millor, sinó participar en la construcció d’un èxit comú i divertir-se. Tot el món pot fer tocs amb la pilota, a qualsevol lloc, en qualsevol moment i amb qualsevol objecte.

Cada vídeo enregistrat augmentarà el compte del rellotge virtual Maurice Lacroix que posaran en marxa els jugadors del FC Barcelona el proper 13 de juny. L’objectiu del ‘Juggle Challenge’ és el de crear la sessió de tocs més llarga del món i ser partícip de la mateixa. Per aquest motiu, es crearà un mosaic esfèric, únic i tridimensional on la gent podrà visualitzar i fer clic en les actuacions de la resta de participants. El Club i Maurice Lacroix recompensaran els millors vídeos amb regals exclusius en les següents categories:

Més ‘likes’

Els tres vídeos amb més likes rebran un rellotge Maurice Lacroix exclusiu de la col·lecció Pontos.

Creativitat

L’equip de disseny de Maurice Lacroix premiarà als tres vídeos més creatius amb un Rellotge Edició Especial FCB (un Masterpiece, un Pontos S i un Eliros Chronographe).

Lloc

Un jurat d’experts del Club seleccionarà els tres vídeos enregistrats en els llocs més originals. El guanyador viatjarà a Barcelona per gaudir d’una experiència inoblidable.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut