Sporting CP-Barça: La primera posició del grup és blaugrana (1-3)
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
El Barça de Ricard Ares tanca la fase de grups del Mundial de Clubs de manera brillant. Ple de victòries per al conjunt blaugrana en la primera fase del campionat, superant pel camí a l'Andes Talleres de Mendoza (1-9), l'Olimpia Patín Club (4-3) i l'Sporting CP (1-3). Amb el triomf d'aquesta nit, els blaugranes s'han assegurat la primera posició del grup i, per tant, disputaran la semifinal davant el segon classificat del grup B, el Centro Valenciano, campió argentí (02.30 hores, Esport3).
Si en la jornada d'ahir Pablo Álvarez va ser el protagonista d'un homenatge de part del seu club de formació, avui el blaugrana ho ha estat per un motiu ben diferent. El '7' barcelonista ha rebut un cop de bola a la cara i ha hagut d'abandonar el partit. Per complir amb el protocol establert, el jugador del primer equip, que en tot moment es trobava conscient de la situació i ha abandonat la pista pel seu propi peu, ha estat traslladat a l'hospital acompanyat pels serveis mèdics del club per realitzar les proves pertinents. Un cop es coneguin més detalls, es realitzarà un nou comunicat.
El partit ha estat dominat pel Barça de principi fi. Els d'Ares s'han mostrat molt sòlids en defensa i han completat un gran partit en atac. El primer del Barça ha arribat just després de la marxa de Pablito. Ferran Font ha culminat una gran acció col·lectiva per obrir la llauna (0-1, Min 8). Aprofitant la inèrcia, un bon contraatac s'ha transformat en el segon de la nit, obra de Sergi Llorca (0-2, Min 9).
La reacció de l'Sporting ha arribat quan Nolito Romero ha superat Sergi Fernández amb una falta directa que s'ha produït per una targeta blava a Sergi Aragonès (1-2, Min. 18). Abans del descans, els portuguesos podrien haver marxat amb empat a l'electrònic si Verona hagués marcat des del punt de penal, però un immens Sergi Fernández ho ha evitat.
A la segona meitat, els blaugranes han controlat el ritme del partit i han sortit decidits a endur-se la victòria. Marc Grau ha augmentat la diferència als primers compassos (1-3, Min. 30). El quart podria haver arribat de l'estic de Xavi Barroso, però Xano Edo ha aturat el seu llançament de penal. En els últims instants, una nova targeta blava, en aquesta ocasió a Marc Grau, ha obligat a lluir-se de nou al capità, que ha evitat qualsevol esperança de remuntada per part del conjunt portuguès quan ha aturat la directa a Nolito Romero.
Segon objectiu de la fase de grups complert. El Barça finalitza en primera posició i la matinada de dissabte a diumenge buscarà un lloc a la final. El duel serà contra el conjunt local del Centro Valenciano (02.30 hores). Abans, l'Aldo Cantoni serà testimoni de l'altra semifinal amb el duel portuguès entre l'OC Barcelos i l'Sporting CP.
Fitxa tècnica
SPORTING CP, 1
BARÇA, 3
Sporting CP: Xano Edo, Diogo Barata, Alessandro Verona, Facundo Navarro i Nolito Romero - cinc inicial - Rafa Bessa, Santiago Honório, Henrique Magalhaes, Zé Diogo
Barça: Sergi Fernández, Ignacio Alabart, Ferran Font, Sergi Aragonès, Marc Grau-cinc inicial- Pablo Álvarez, Sergi Llorca, Eloi Cervera, Xavi Barroso, Carles Grau.
Àrbitres: Paulo Giraudo i Francisco Carrera
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç